Men er der nogen der kender dem? Og hvad er jeres erfaringer?
På forhånd tak

Også min mening. Schuran skummerne lever langt fra op til det, de rated tilHan$en skrev:Der er efter min mening ikke meget skrald i det Venturi system Schuran benytter i forhold til skummere der kværner boblerne..
Der er også en pæn forskel i prisen.. Den jeg kigger på ved Fish-street koster under 400 kr.. Det synes jeg er billigt!Bruno skrev:Også min mening. Schuran skummerne lever langt fra op til det, de rated tilHan$en skrev:Der er efter min mening ikke meget skrald i det Venturi system Schuran benytter i forhold til skummere der kværner boblerne..
For mig virker det som om Schuran udviklede deres Venturi skummere for 10 år siden, og ikke er kommet videre siden. Nålehjul er simpelthen vejen at gå. Mindre bobler giver flere bobler, og større klæbrighed til proteiner! Man kan aldrig få luft nok smadret i en skummer!Bruno skrev:Også min mening. Schuran skummerne lever langt fra op til det, de rated tilHan$en skrev:Der er efter min mening ikke meget skrald i det Venturi system Schuran benytter i forhold til skummere der kværner boblerne..
Så er der igen bare lige prisen til forskel.. omkring 1000 % og nej det ekstra nul er ikke en fejl..palamo123 skrev:Ellers skal du købe en Super reef octopus skummer.
Den kan jeg stå inde for.
Enig, men synes stadig det er nogle vilde priser vi skal give i forhold til fx. denne Bubble Magus skummer fra kina.palamo123 skrev:ja ok. Du har ret....... Men lige præcis skummeren kan det godt betale sig at smide nogle $$.
Det er jo trods alt hjertet i saltvandsakvariet.
Har jeg godt nok tænkt på.. Synes også engang jeg læste en tommelfingerregel, Hvis producenten skrev fx. 300-600 skulle man regne de 300 som maks.Carsten skrev:Selv om dit akvarie ikke er verdens størreste, vil jeg mene at den skummer du kigger på er for lille.
Alle skummer fabikanter er lige lovligt optemistiske med hvad deres skummere kan.
Vælg hellere den som er et nummer større.
http://www.fish-street.com/bubble_magus ... gory_id=88