Er ikke selv en ørn til dette
Kunne være rart hvis man bare lige kunne tilføje sine værdier...
- og så måske få det vist grafisk over tid

TAKKER for vejledningen - det må absolut prøveszeugma skrev:Programmet som helhed kan godt være lidt uoverskueligt i starten ja, brugte også selv lidt tid på det før jeg var inde i det.
hvis du kun bruger fanen "Water parameters + documentasion" og glemmer alle de andre faner. så har du de ting du efterlyste.
- Afkryds øverst de værdier du vil måle
- Indtast værdierne i felterne, skriv en evt. kommentar i feltet remarks
- klik save Water parameters + remarks
- klik show as charts for graf eller show tables
- Bum ... Færdig
håber det kan hjælpe dig lidt igang ellers må vi håbe der er en der ligger inde med et Excel ark

Hejsa,zeugma skrev:Programmet som helhed kan godt være lidt uoverskueligt i starten ja, brugte også selv lidt tid på det før jeg var inde i det.
hvis du kun bruger fanen "Water parameters + documentasion" og glemmer alle de andre faner. så har du de ting du efterlyste.
- Bum ... Færdig
håber det kan hjælpe dig lidt igang ellers må vi håbe der er en der ligger inde med et Excel ark

Værdierne bliver gemt i et par filer under "Documents and Settings"-mappen. Hvis du bare kopierer dem, så burde du godt kunne formatere og efterfølgende kopiere filerne ind igen og køre videre.Marco R skrev:Hejsa,zeugma skrev:Programmet som helhed kan godt være lidt uoverskueligt i starten ja, brugte også selv lidt tid på det før jeg var inde i det.
- Bum ... Færdig
Har godt nok lavet et lille skema i Excel, da progammet var tricky, men vil da helt sikkert prøve det nu![]()
Lige et spørgsmål, hva så hvis man formatere sin com, kan man så gemme dette og ligge det ind igen, eller skal man så starte forfra?

Det lyder godt. Det må prøvesStefan skrev:Værdierne bliver gemt i et par filer under "Documents and Settings"-mappen. Hvis du bare kopierer dem, så burde du godt kunne formatere og efterfølgende kopiere filerne ind igen og køre videre.Marco R skrev:Hejsa,zeugma skrev:Programmet som helhed kan godt være lidt uoverskueligt i starten ja, brugte også selv lidt tid på det før jeg var inde i det.
- Bum ... Færdig
Har godt nok lavet et lille skema i Excel, da progammet var tricky, men vil da helt sikkert prøve det nu![]()
Lige et spørgsmål, hva så hvis man formatere sin com, kan man så gemme dette og ligge det ind igen, eller skal man så starte forfra?

Marco R skrev:Det lyder godt. Det må prøvesStefan skrev:Værdierne bliver gemt i et par filer under "Documents and Settings"-mappen. Hvis du bare kopierer dem, så burde du godt kunne formatere og efterfølgende kopiere filerne ind igen og køre videre.Marco R skrev:Hejsa,zeugma skrev:Programmet som helhed kan godt være lidt uoverskueligt i starten ja, brugte også selv lidt tid på det før jeg var inde i det.
- Bum ... Færdig
Lige et spørgsmål, hva så hvis man formatere sin com, kan man så gemme dette og ligge det ind igen, eller skal man så starte forfra?![]()
Der bliver måske automatisk oprettet en fil under "Documents and Settings", når man installere det?

Du kan vælge mellem 3 forskelige sprog tysk, engelsk og svenskminedykker skrev:Hejsa kikke lige med her på siden nu kan jeg ser at det er et tysk program og sider på min mobil og kikker men kan man installer det måske på engelsk for kan ikke en klap tysk.

Super det vil jeg huske påzeugma skrev:Marco R skrev:Det lyder godt. Det må prøvesStefan skrev:Værdierne bliver gemt i et par filer under "Documents and Settings"-mappen. Hvis du bare kopierer dem, så burde du godt kunne formatere og efterfølgende kopiere filerne ind igen og køre videre.Marco R skrev:Hejsa,zeugma skrev:Programmet som helhed kan godt være lidt uoverskueligt i starten ja, brugte også selv lidt tid på det før jeg var inde i det.
- Bum ... Færdig
Lige et spørgsmål, hva så hvis man formatere sin com, kan man så gemme dette og ligge det ind igen, eller skal man så starte forfra?![]()
Der bliver måske automatisk oprettet en fil under "Documents and Settings", når man installere det?
Ellers kan du selv gå ind i settings i programmet under fanen "Miscellaneous" og vælge en mappe den skal gemme log filerne i så er du helt sikker på hvor de er.
stod nemlig selv og ville tage en backup men kunne simpelhen ikke finde den mappe hvor programmet som standart gemmer filerne.![]()
Så før du logger 2 års værdier du gerne vil gemme så check lige du kan finde frem til mappen
Hej,minedykker skrev:Hejsa kikke lige med her på siden nu kan jeg ser at det er et tysk program og sider på min mobil og kikker men kan man installer det måske på engelsk for kan ikke en klap tysk.

Nej de 2år var nu bare for eksemplets skyldMarco R skrev:Super det vil jeg huske på![]()
Okay så du blev nød til at slette 2 års værdier??

Nå sorry så læste jeg lige forkert, men super at det kun var et par ugerzeugma skrev:Nej de 2år var nu bare for eksemplets skyldMarco R skrev:Super det vil jeg huske på![]()
Okay så du blev nød til at slette 2 års værdier??Jeg mistede et par uger så det var ikke så galt