Mvh Michael
Det kan vidst hurtigt forklares.. De PL-lamper der sidder i et Boyu og RSM fra start er intet værd, så lige så snart der kommer en kilde over, der rent faktisk levere lys, kommer der lige pludselig lidt gang i løjernejesper kristensen skrev:Jeg har kørt med alm t5 over mit boyu 128 i 1 år, men forleden dag smed jeg en gisemann 400watt hqi med 4x 39 watt t5 over. Nu er alle små polypper på div stenkoraller dobbelt så store som før, og kan virkelig se en forandring. Kan klart anbefale hqi. Nu ved jeg ikke hvor stor din balje er, men har to lamper til salg. Den med 400 watt hqi og en med 2x150 watt samt 2x t5.
prøv rigtig t5 istedetjesper kristensen skrev:Jeg har kørt med alm t5 over mit boyu 128 i 1 år, men forleden dag smed jeg en gisemann 400watt hqi med 4x 39 watt t5 over. Nu er alle små polypper på div stenkoraller dobbelt så store som før, og kan virkelig se en forandring. Kan klart anbefale hqi. Nu ved jeg ikke hvor stor din balje er, men har to lamper til salg. Den med 400 watt hqi og en med 2x150 watt samt 2x t5.
De er der stadig med LEDjesper kristensen skrev:Synes de effekter er alt for fede så dem vil jeg nødig undvære.