Nogen der kan foreslå et 100W varmelegeme med en præcis og pålidelig termostat?
Mit nuværende (mrk. Bonnie) er nemlig begyndt at drille. Har ellers fungeret upåklageligt i ca. 2 mdr.
Hilsen Bjørn Heeger Jensen. Lægelige råd gives: send PB til mig Boyu 128 L RSM 250 m. LED og Deltec MC500 Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Eheim skulle være godt. Det er jo de gamle Jäger som blev overtaget af Eheim.
Du kunne jo hvis muligheden er der. Have en ekstern tempertur controller som var sat 1 -2 grader over hvad varmelegmet er sat til. Så smutter termostaten i varmelegmet, slår den anden til.
bhjensen skrev:Nogen der kan foreslå et 100W varmelegeme med en præcis og pålidelig termostat?
Mit nuværende (mrk. Bonnie) er nemlig begyndt at drille. Har ellers fungeret upåklageligt i ca. 2 mdr.
Jeg har 200w, og den tyver er givet fint ud, specielt når I skal opgradere på et tidspunkt, og det er SUPER nemt og skifte temp., og så kan du så temp. i LCD-displayet
bhjensen skrev:Nogen der kan foreslå et 100W varmelegeme med en præcis og pålidelig termostat?
Jeg har 200w, og den tyver er givet fint ud, specielt når I skal opgradere på et tidspunkt, og det er SUPER nemt og skifte temp., og så kan du så temp. i LCD-displayet
Den ser rigtig lækker ud - så jeg har bestilt en 200W
Hilsen Bjørn Heeger Jensen. Lægelige råd gives: send PB til mig Boyu 128 L RSM 250 m. LED og Deltec MC500 Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Stefan skrev:Hvad er længden på sådan et 200W egentlig?
Aner det ikke - men jeg skal nok måle det når jeg har det i hænderne
Den ser rigtig lækker ud - så jeg har bestilt en 200W
Det bliver du glad for
Stefan skrev:Hvad er længden på sådan et 200W egentlig?
Hej Stefan,
Jeg tog lige et målebånd ned i sumpen og fra bund til top, vil jeg tro, at det ca. er 37-40 cm.
Hej Stefan
Her er så vidunderet, der oser af kvalitet.
Så må vi lige se om det virker i virkeligheden...
Måler 37.5 cm i totallængde og kan godt nedsænkes helt
Vedhæftede filer
UPDATE:
så er varmelegemet installeret - og det kører bare.
Supernemt at indstille og aflæse, og så virker termostaten også efter hensigten
bhjensen skrev:UPDATE:
så er varmelegemet installeret - og det kører bare.
Supernemt at indstille og aflæse, og så virker termostaten også efter hensigten
Super det er jeg glad for at hører Er også glad for mit.
JA - det er det bedste varmelegeme jeg nogensinde har haft.