Nogen der har nogen links til de der strømskinner man kan få med timerur til forhandler - så man kan kører pumper - lys etc uden at smide sådan et IKEA timerur i?
Kan ikke lige finde nogen via google (måske er det bare mig)
På forhånd tak
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Bingocaller skrev:Nogen der har nogen links til de der strømskinner man kan få med timerur til forhandler - så man kan kører pumper - lys etc uden at smide sådan et IKEA timerur i?
Kan ikke lige finde nogen via google (måske er det bare mig)
Carsten skrev:Jeg har også sådan en sis-pms skinne, og den virker ganske dårligt.
så jeg ville gå efter den fra fish-street
Hvad gør din siden du syntes den virker dårligt?
Har kørt med min i 3 år uden problemer på noget tidspunkt.
Det eneste man bare lige skal huske er at give den forbindelse med en computer en gang imellem, ellers går tiden ikke 100% korrekt.
TimW skrev:vil også sige god fra den fra fish-street har kørt med sådan en i ca 4 år uden nogle problemmer og kører inu
Er den nem nok at indstille? Jeg overvejer nemlig sådan en til lyset
ja der er sku ikke de store problemer i det jeg købte den også i sin tid til at styre min lampe Hqi/t5 og månelys og nu klarer den mine blæsere til led lampen og magnet ventil til kalkrectoren
Carsten skrev:Jeg har også sådan en sis-pms skinne, og den virker ganske dårligt.
Kan du uddybe?
jeg har ikke haft nogen problemer med min, den har styret lys og balling, eneste grund til jeg ikke bruger den mere skyldes jeg har købt en skinne til min GHL.
Kan du uddybe?
jeg har ikke haft nogen problemer med min, den har styret lys og balling, eneste grund til jeg ikke bruger den mere skyldes jeg har købt en skinne til min GHL.
Det kan jeg godt. Af de 4 programbare stik, er det kun 1 jeg kan få til at virke efter hensigten. De andre er enten tændte eller slukkede.
Har forsøgt alt hvad jeg kan finde ud af, men intet har virket. Og det underlige er at det ene stik som kan programmeres gik som en leg, men de andre "snyder" lader som om de er programmeret men det virker bare ikke.