hey gutter og gutinder.
jeg har et par ganske almindelige nemo klovne, som i den senere tid er blevet aggressiv over for mig. når jeg ranser glasset med hånden og en grydesvamp, hakker den store af dem (hunden vil jeg mene) mig gentagene gange i min hånd. får altid et chok og træker hånden hurtigt til mig, hvilket resultere i et pokkers til vandpjaskeri på gulv og vægge. men er det normalt at klovne kan være så aggressive ??
Mvh Michael (Bornholm)
VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.
aggressive klovne ?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Fredericia
Re: aggressive klovne ?
Hej Michael,dk-mike skrev:hey gutter og gutinder.
jeg har et par ganske almindelige nemo klovne, som i den senere tid er blevet aggressiv over for mig. når jeg ranser glasset med hånden og en grydesvamp, hakker den store af dem (hunden vil jeg mene) mig gentagene gange i min hånd. får altid et chok og træker hånden hurtigt til mig, hvilket resultere i et pokkers til vandpjaskeri på gulv og vægge. men er det normalt at klovne kan være så aggressive ??
Mvh Michael (Bornholm)
Har dog ikke selv prøvet det endnu, og håber da heller ikke, at mine gør det en dag

Men det er nu meget normalt, da der er mange, som har det samme "problem" med deres klovne også

Mvh.
Marco R
[center]Med venlige hilsner
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
Yes - det er ganske normalt at de laver territorie og beskytter det! Pas på fremover med at komme små eller meget sky fisk i!
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 9610 Nørager
- Saltvand siden?: 2009
Hver glad for du ikke har min Premnas hun er nok +12 cm og bider sku hårdt
Og jeg trækker også hånden retur men det pga hun bider hul så det bløder når hun rammer mine knoer
har overvejet at få hende væk fra baljen
Og jeg trækker også hånden retur men det pga hun bider hul så det bløder når hun rammer mine knoer
har overvejet at få hende væk fra baljen