Langt om længe... gennem blod, sved og tårer blev der endeligt fyldt saltvand op.. sten og mine koraller:-)
Der kommer meget mere om teknik, ideer og og evt køb af div forbedringer!
VIlle bare hører jeres mening om min stensætning? der er nogen steder pvc rør igennem som holder på det:-)
Ris/ros modtages:-)
MVH
Senest rettet af Gino tirs 25. jan 2011 21:42, rettet i alt 1 gang.
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
andersen2009 skrev:Det ser sgu godt ud mester... Tillykke med det.!
Tak for det:-) jeg er bare helt oppe og ringe:-) hvor er det dejligt at kunne begynde at se en ende:-)
Kan jeg godt forstå..!!!
Glæder mig til at se når du er helt færdig med det..! Så læg da endelig flere billeder...
Får sq da helt lyst til at bygge mit om
Med venlig hilsen Kenneth
Jeg startede med ingenting og har da det meste endnu.!!
andersen2009 skrev:Det ser sgu godt ud mester... Tillykke med det.!
Tak for det:-) jeg er bare helt oppe og ringe:-) hvor er det dejligt at kunne begynde at se en ende:-)
Kan jeg godt forstå..!!!
Glæder mig til at se når du er helt færdig med det..! Så læg da endelig flere billeder...
Får sq da helt lyst til at bygge mit om
Ja haha.. enhver akvarist kan nok sætte sig ind i det:-)
JA det bliver rart at blvie helt færdig! har taget fri imorgen så jeg kan nå et stykke imorgen:-)
Dit ser da også godt ud, det er der da igen grund til at alve om, glæder mig til at se det med "rigtigt" lys over:-)
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
LarsSteen skrev:det ser godt ud,fine sten, men måske lidt for kunstigt sat op, men hvis du er tilfreds så er detjo det vigtigste.
spændende at se det udvikle sig.
Hej Lars
Tak for det, men jeg kan godt se hvad du mener.. da jeg lagde billedet ind kunne jeg godt selv se det men i virkeligheden her ser det ikk så "kunstigt" ud:-) tror det er vinklen og vandspejlet eller noget der gør det:-)
MVH
LarsSteen skrev:det ser godt ud,fine sten, men måske lidt for kunstigt sat op, men hvis du er tilfreds så er detjo det vigtigste.
spændende at se det udvikle sig.
Hej Lars
Tak for det, men jeg kan godt se hvad du mener.. da jeg lagde billedet ind kunne jeg godt selv se det men i virkeligheden her ser det ikk så "kunstigt" ud:-) tror det er vinklen og vandspejlet eller noget der gør det:-)
Nicki Henriksen skrev:Jeg sys også det ser mega fedt ud får sku også lyst til a rode med min egen stenopsætning
Tillykke med det
Hej Nicki.
Tak for det:-) altså bare rart folk kan lide det:-)
Ja det var meningen at det skulle være en "shallow reef" akvarie:-) forrige gang jeg lavede et akvarie var det kun med søjler.. det var jeg også glad ved:-)
Ved ikk om du har set min gamle tråd?
MVH
Kewin skrev:Det ser lækkert og luftigt ud! Glæder mig til at se det udvikle sig!
Hej Kewin.
Tak, det var også ideen med det:-) mine 2 første akvarie var også meget luftige men det forrige der prøvede jeg som mange andre bare at bygge en "mur" op og det blev hurtigt lidt kedeligt at se på:-)
Så det blev et luftigt et igen:-)
MVH
Nicki Henriksen skrev:Jeg sys også det ser mega fedt ud får sku også lyst til a rode med min egen stenopsætning
Tillykke med det
Hej Nicki.
Tak for det:-) altså bare rart folk kan lide det:-)
Ja det var meningen at det skulle være en "shallow reef" akvarie:-) forrige gang jeg lavede et akvarie var det kun med søjler.. det var jeg også glad ved:-)
Ved ikk om du har set min gamle tråd?
Det ser fint ud Hvor er det fedt du endelig nåede her til, du har også knoklet må man sige
Jeg tror du bliver glad for du har sat stenene ca i midten, så fiskene rigtig kan cirkrulere rundt om a la et rigtigt rev
Du kunne du godt lave en af dine søjler i en side eller to... De er for gennemførte til ikke at have i baljen!!!
Anders månsson skrev:Det ser fint ud Hvor er det fedt du endelig nåede her til, du har også knoklet må man sige
Jeg tror du bliver glad for du har sat stenene ca i midten, så fiskene rigtig kan cirkrulere rundt om a la et rigtigt rev
Du kunne du godt lave en af dine søjler i en side eller to... De er for gennemførte til ikke at have i baljen!!!
Hej Anders:-)
Tak for det, ja det er bare dejligt at være nået hertil:-) det var også ved at være tiltrængt:-)
Der er skam en søjle i:-) helt yderst til venstre, det er en søjle som bare er "sat" sammen med resten af stenene:-)
Ja håber effekten bliver god mht til fiskene svømmeture, glæder mig lidt til at se hvordan de tager det lidt senere idag i deres nye hjem men hvad de har bare og blive glade for det
MVH
Anders månsson skrev:Det ser fint ud Hvor er det fedt du endelig nåede her til, du har også knoklet må man sige
Tak for det, ja det er bare dejligt at være nået hertil:-) det var også ved at være tiltrængt:-)
Der er skam en søjle i:-) helt yderst til venstre, det er en søjle som bare er "sat" sammen med resten af stenene:-)
Ja håber effekten bliver god mht til fiskene svømmeture, glæder mig lidt til at se hvordan de tager det lidt senere idag i deres nye hjem men hvad de har bare og blive glade for det
MVH
Vi vil også se billeder/video med dyr i - kan kun blive endnu federe.......
Hvorfor har jeg kun 3 pisse ferskvandsfisk når jeg nu så gerne vil have dragefisk, kejsere og kiruger?
MVH
Vi vil også se billeder/video med dyr i - kan kun blive endnu federe.......
Jamen jeg skal nok smide et par billeder ind senere idag:-) og en video hvis jeg kan hitte ud af og ligge det ind:-)
MVH