Har en tank på 250 liter der efterhånden har stået noget tid, og nu begynder det faktisk at ligne noget jeg vil være bekendt at vise jer andre (synes jeg selv), så here goes

Info og teknik:
Tank: 250 liters AkvaStabil med aluminiums ramme, overløbet er hjemmelavet i midten og er ca. 10x20 cm (lettere trapezformet) med nedløb, nødrør og retur.
Lys: Metis XM - 2 x 150 watt.
Cirkulation: 1 x Seio Prop 530 + 1 x Tunze Turbelle 6025 (uden mod) + 1 x Tunze Turbelle 6015. Det giver ikke vandvittig meget cirkulation, men det fungerer faktisk meget godt. Alle Tunzepumper er modificeret med siliconeskiver på magneten mod akvarieruden.
Interiører: Hvidt sand i "sugar size", kan ikke huske mærket. ca. 20-25 kg sten vil jeg skyde på.
Sump: 250 liter akvarium med aluminiumskant. Sumpen er delt op i 6 rum, nedløb/skummer -> rum til LS -> refugium -> DSB -> endnu et refugium -> returkammer.
Skummer: Aqua Medic Turboflotor Blue 1000
Returpumpe: AT-TOP 3335 spandfilter
Møbel: Hjemmelavet af 5,5x5,5 stolper (meget simpelt men holdbart design).
Beboere
0.1.0 Amphiprion ocellaris
0.0.1 Zebrasoma veliferum
0.0.1 ukendt gul kirurg (ikke Zebrasoma flavescens)
0.0.2 Rødbenet eremitkrebs
0.0.1 sandsøstjerne
0.0.1 Turbosnegl
0.0.2 Chelidonura varians
Billederne er nogle uger gamle, så der ser lidt anderledes ud nu, dog ikke meget. Har også forsøgt mig med en video, mit SD kort kunne bare ikke klare mere end 23 sekunder

[video][/video]