Har endnu ikke fundet ud af hvad det er jeg skal kunne se!!
Hilsen Bjørn Heeger Jensen. Lægelige råd gives: send PB til mig Boyu 128 L RSM 250 m. LED og Deltec MC500 Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Nolan skrev:Af ren og skær nysgerrighed:
Hvilket udstyr har du brugt til det billede ?
... jeg tror i øvrigt du skal få den undersøgt for stær
/Kim
hehe stær er da noget man har i haven om sommeren
billedet er taget med et Nikon D70s af ældre dato, monteret med en Nikkor 17-55 F/2.8G IF-ED
som er en ret dyr, men solid og lystærk zoom ... Håndholdt og kun med lys fra akvariet.
billedet er taget med et Nikon D70s af ældre dato, monteret med en Nikkor 17-55 F/2.8G IF-ED
som er en ret dyr, men solid og lystærk zoom ... Håndholdt og kun med lys fra akvariet.
Så har du sgu skåret godt i det efterfølgende, har du ikke ?
... eller også stod fisken ret op ad forruden, så du kunne komme HELT tæt på den
Så har du sgu skåret godt i det efterfølgende, har du ikke ?
... eller også stod fisken ret op ad forruden, så du kunne komme HELT tæt på den
/Kim
kaudernii'en er en nem fisk at skyde, da den for det meste holder sig i ro.
det var aldrig gået med fx min blå palet eller mine to fridmandier som det endnu ikke er lykkes mig at ta et hæderligt billede af.
efterflg er billedet skåret ned i et format der passer på saltvandswikien.
Jeg trænger gevaldigt til en forklaring eller et hint til hvad det er jeg skal kunne se!
Hilsen Bjørn Heeger Jensen. Lægelige råd gives: send PB til mig Boyu 128 L RSM 250 m. LED og Deltec MC500 Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Takker så meget -
men hvad er så den sorte skygge i midten??
bhjensen skrev:Jeg trænger gevaldigt til en forklaring eller et hint til hvad det er jeg skal kunne se!
Tror du ikke snarere at du trænger til briller Jeg tror vi trænger til en forklaring på hvad det er du ikke kan se, det mørke i midten er midten af fiskens øje