Mangler der egentlig ikke en kategori dedikeret til "Dekoration" ? Levende Sten, Sand, Keramik osv. hører jo ikke under hverken Koraller eller Teknik hvis man tænker over det

Tror da sagtens der skulle være nok gang i sådan en kategori? Om ikke andet kunne det vel gives et forsøg?Hougaard skrev:Ville der være indlæg nok til en ny kategori i det ? Er det ikke en glimrende del af "generel saltvand snak" ?
Grundlæggende bryder jeg mig ikke om at lave for mange kategorier hvor der bliver for få indlæg i..
Ja, der er vi nok uenige, jeg syntes ikke de løsninger der er til statisk information er særligt godt til phpbb.Mack skrev:nej ikke det skod wiki jeg bryder mig overhovedet ikke om opsætningen og det ligner alt andet der er at finde på nettet, det er næsten blevet en religion for webmaster at nappe et færdig koncept og koge lidt suppe på det.
Denne form for Forum som SF er har allerede muligheder for at artikler kan være her, så hvorfor en Wiki side.
Hougaard skrev:Ja, der er vi nok uenige, jeg syntes ikke de løsninger der er til statisk information er særligt godt til phpbb.Mack skrev:nej ikke det skod wiki jeg bryder mig overhovedet ikke om opsætningen og det ligner alt andet der er at finde på nettet, det er næsten blevet en religion for webmaster at nappe et færdig koncept og koge lidt suppe på det.
Denne form for Forum som SF er har allerede muligheder for at artikler kan være her, så hvorfor en Wiki side.
Men jeg føler ikke vi bare har "kogt lidt suppe på det" - Der er lagt rigtigt mange timer i indholdet på wikien fra masser af brugere. Layoutet ligner med vilje wikipedia da jeg ikke mener at ting skal virke anderledes blot for at være anderledes og på nuværende tidspunkt mener jeg at mediawiki er det bedste wiki produkt tilgængeligt..
Ja, der findes en masse Mods, men efter min mening, så er de fleste af dem desværre ganske utiltalende - fyldte med bugs, sikkerhedshuller og opdateringerne er mangelfulde. Lige nu har vi allerede for mange mods, der på visse områder faktisk modarbejder hinanden. Jeg har en større opdatering (man kan måske endda tale om en neddatering) i gang som tager forummet tilbage til et mere "ren" diskussionsforumet format.Mack skrev:Der findes masser af Mods til denne sides Phpbb system der kan anvendes til artikler og jeg ser det absolut som et negativt tegn at man er nød til at splitte sidens indhold op på 3 eller 4 sider som det er tilfældet lige pt.
My bad, det er phpBB Plus versionen.Hougaard skrev:Og phpbb er da ikke "født" med et galleri system ?
Det er mods på mods problematikken - skulle gerne blive løst snartspdiving skrev:eller har den bare gjort så link bliver ødelagt på siden.
Er jeg overhovedet ikke enig med dig i! Det der efter min mening har været problemet er, at flere er blevet haglet ned hvis de har haft en lidt anderledes holdning. Syntes da at admin giver meget lang snor..?Mack skrev:
Med hensyn til at ytre sig herinde, så nej der er desværre blevet kørt en linje fra adm. som gør at igen vil komme med deres mening desværre, for det er medlemmers mening der skal skabe og udvikle sider som denne.
Der var da en gang ordgejl som på ingen måder passerMack skrev:Med hensyn til at ytre sig herinde, så nej der er desværre blevet kørt en linje fra adm. som gør at igen vil komme med deres mening desværre, for det er medlemmers mening der skal skabe og udvikle sider som denne.
Arh, det synes jeg er nogetMack skrev: Med hensyn til at ytre sig herinde, så nej der er desværre blevet kørt en linje fra adm. som gør at igen vil komme med deres mening desværre, for det er medlemmers mening der skal skabe og udvikle sider som denne.
Hvad er lige det for en linje admin har kørt siden du mener at der er INGEN der gider ytre deres mening?????? kan ikke de nogle steder at admin har gjort at folk ikke tør eller gider ytre deres meninger...Mack skrev: Med hensyn til at ytre sig herinde, så nej der er desværre blevet kørt en linje fra adm. som gør at igen vil komme med deres mening desværre, for det er medlemmers mening der skal skabe og udvikle sider som denne.
Apropos hagl.. haha.. 4 posts retur SMACK!AndersNT skrev:
Er jeg overhovedet ikke enig med dig i! Det der efter min mening har været problemet er, at flere er blevet haglet ned hvis de har haft en lidt anderledes holdning. Syntes da at admin giver meget lang snor..?
Nu kører siden i "plain" version som ikke indeholder gallery, da Brian ikke kunne få den store udgave til at virke (igen for mange bugs) - og i plain er der ikke galleri med...Mack skrev:Denne siden anvender PHPbb i PORTAL XL 5 udgave.
Den er sikkert her fra :
http://www.portalxl.nl/forum/portal.html
og hvis man kigger på denne side kan I se at den allerede indeholder Galleri nemlig PHPBB Gallery 1.0.5