Da den havde fået hvide pletter som havde slået 3 andre fisk i min balje ihjel, satte jeg den i en karantæne akvarie hvor den blev behandlet med en medicin der hedder Faunamor. De hvide prikker forsvandt godt nok men den er begyndt at opførre sig underligt. Den jeg så det, kom jeg den i baljen igen før tid. Den svømmer rastløs rundt tæt på vandoverfladen og gemmer sig ikke rigtig i huler mere, som den gjorde før. Heller ikke når der er mørkt. Men den ser godt nok frisk ud og spiser godt og har heller ikke stressfarver på.
Kan den være blevet hjerneskadet af medicinen? Jeg har haft den i to år, så solgte jeg den til Brian C og købte den tilbage igen da han lukkede og har aldrig set den opførre sig sådan.
Er der nogen der har prøvet det før?
Er min midas blevet tosset?
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: FREDERICIA
Re: Er min midas blevet tosset?
nåh.. den lå død i bunden her imorges.
træls træls..
Nu håber jeg bare at den sygdom er væk i akvariet. Der er ihvertfald ikke tegn på det mere.

Nu håber jeg bare at den sygdom er væk i akvariet. Der er ihvertfald ikke tegn på det mere.
- Esben
- Foxface
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8700 Horsens
- Saltvand siden?: 1999
Jeg tror ikke at faunamor er til saltvandsfisk. Aquarium Munster som er producenten laver en helt anden medicin serie som kun er til saltvand.
Mvh
Esben
Mvh
Esben
Mini Reef - Facebook gruppe for saltvandsakvarister http://www.facebook.com/#!/groups/40647 ... rk_t=group
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: FREDERICIA
der stod ellers på den at den både var til salt og ferskvand. Men invertebrater kan ikke holde til det.Esben skrev:Jeg tror ikke at faunamor er til saltvandsfisk. Aquarium Munster som er producenten laver en helt anden medicin serie som kun er til saltvand.
Mvh
Esben