Er min midas blevet tosset?

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Besvar
uzi07
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
17
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: FREDERICIA

Er min midas blevet tosset?

Indlæg af uzi07 »

Da den havde fået hvide pletter som havde slået 3 andre fisk i min balje ihjel, satte jeg den i en karantæne akvarie hvor den blev behandlet med en medicin der hedder Faunamor. De hvide prikker forsvandt godt nok men den er begyndt at opførre sig underligt. Den jeg så det, kom jeg den i baljen igen før tid. Den svømmer rastløs rundt tæt på vandoverfladen og gemmer sig ikke rigtig i huler mere, som den gjorde før. Heller ikke når der er mørkt. Men den ser godt nok frisk ud og spiser godt og har heller ikke stressfarver på.

Kan den være blevet hjerneskadet af medicinen? Jeg har haft den i to år, så solgte jeg den til Brian C og købte den tilbage igen da han lukkede og har aldrig set den opførre sig sådan.
Er der nogen der har prøvet det før?
uzi07
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
17

Re: Er min midas blevet tosset?

Indlæg af uzi07 »

nåh.. den lå død i bunden her imorges. :G træls træls..

Nu håber jeg bare at den sygdom er væk i akvariet. Der er ihvertfald ikke tegn på det mere.
Brugeravatar
Esben
Foxface
Foxface
Reactions:
15
Postnummer: 8700 Horsens
Saltvand siden?: 1999

Indlæg af Esben »

Jeg tror ikke at faunamor er til saltvandsfisk. Aquarium Munster som er producenten laver en helt anden medicin serie som kun er til saltvand.

Mvh
Esben
Mini Reef - Facebook gruppe for saltvandsakvarister http://www.facebook.com/#!/groups/40647 ... rk_t=group
uzi07
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
17

Indlæg af uzi07 »

Esben skrev:Jeg tror ikke at faunamor er til saltvandsfisk. Aquarium Munster som er producenten laver en helt anden medicin serie som kun er til saltvand.

Mvh
Esben
der stod ellers på den at den både var til salt og ferskvand. Men invertebrater kan ikke holde til det.
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"