Folie vs. ny farve på væggen?
- puffer
- Palet kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 9430 Vadum
- Geografisk sted: Nørhalne
Folie vs. ny farve på væggen?
Er der nogen af jer, der har prøvet at male væggen bag baljen i stedet for at slås en hel dag med folie? Bare tape op bag baljen og så lige rulle en gang henover området af væggen, den dækker. Og er der evt. en der kan anbefale en farvekode til folie eller maling?
/Christian og Anna

- mads-fisk
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 2400 København NV
- Saltvand siden?: 2003
- Geografisk sted: 2400, KBH. NV,
- Kontakt:
Jeg har malet bagsiden af mit akvarium og det samme gjorde jeg på mit tidligere 576 l. (billeder kan ses på min hjemmeside) Hvad det er for en maling kan jeg ikke huske, jeg bad bare om noget maling, der kunne bruges på glas, hvorefter jeg valgte farve ud fra et farvekort. Hvilken farve man vælger, er helt klart en smagssag. Læste dog i en gammel bog, at en hovedregel for blå baggrunde er, at det giver en bedre dybde hvis der vælges en farve, der er mørkere end en klar sommerhimmel.
Personligt foretrækker jeg en blå baggrund (har tidligere haft sort i et 400 l.) Men der er ingen tvivl om, at en sort baggrund vil kunne give en pæn kontrast til de farvede koraller.
Personligt foretrækker jeg en blå baggrund (har tidligere haft sort i et 400 l.) Men der er ingen tvivl om, at en sort baggrund vil kunne give en pæn kontrast til de farvede koraller.
-Mads
Indehaver af AcroFarm DK
Indehaver af AcroFarm DK