men jeg vil ha en ordenlig skummer i mit boyu 128 L
håber i kan hjælpe eller nogen der har et boyu men den anden skummer i
mvh per

En luftpumpe til sådan en lille skummer koster altså ikke mere end 50-100kr.Kewin skrev:Men AquaMedic miniflotor 200 koster vidst lidt over 200 kroner og så kommer der en pumpe oveni så det løber op i omkring 900 - 1000 kroner, Hvilket er det samme som Ferplasten koster.

Nårh okay. Det er bare fordi der på Akvarieudstyr.dk står at de anbefaler pumpen Mistral 200 til den og den koster 600 - 700 kroner.Stefan skrev:En luftpumpe til sådan en lille skummer koster altså ikke mere end 50-100kr.Kewin skrev:Men AquaMedic miniflotor 200 koster vidst lidt over 200 kroner og så kommer der en pumpe oveni så det løber op i omkring 900 - 1000 kroner, Hvilket er det samme som Ferplasten koster.

Den butik styres også af Dum og Dummere. Jeg har selv haft en Mistral 200 på en Midiflotor 400, og medmindre du nærmest lukker helt af for luften fra den, tømmer den dit akvarie for vand på få minutter. Der er sindssygt meget tryk på den.Kewin skrev:Nårh okay. Det er bare fordi der på Akvarieudstyr.dk står at de anbefaler pumpen Mistral 200 til den og den koster 600 - 700 kroner.