Har du oplevet en extra service, blevet redet på stregen af et godt råd osv.osv. Kun positive ting i denne tråd tak..

pernoe1 skrev:
Derudover får Planteimporten sjældent sendinger hjem, men når de kommer er der som regel god grund til et besøg.
kommer med vare til akvarieudstyr flere gange om ugen da jeg er chauffør for danske fragtmænd og har os købt mit nye møbel der, det er nu flinke mennesker og overvejer da os at se hvad de kan levere af service osv nu når jeg skal have lidt levende sten osv. angående salt så har de vidst ikke fået det op at køre da der stadig er en del flytte rod hehe....Jensen skrev:tjah , det er sjovt som folk og oplevelser er forskellige.
har en gang købt lidt brugt (efter vedkommende havde haft det en lille måned ) - vedkommende havde et 54l startersæt ,
et par kg. LS ............................og en Tridacna (under 15w) ....eller resterne af en ...besked fra butik ...bare tag det med hjem og sæt det til ..............JA ...jeg ved godt at vedkommende ikke havde læst lektien ...men ....
Og "sjovt" nok har jeg hørt om masser af folk herinde som har/havde problemer med akvarieudstyr..beklager , jeg har kun gode oplevelser, - fra Laplandsgade tiden , har ikke besøgt den nye ..har de saltvand efterhånden ? ...men igen - oplevede en kunde i Laplandsgade som købte akvarie , sand , sten , planter og ...31 cichlider på samme tid - akvarieudstyr forsøgte at snakke ham fra fiskene ...no way Jose ...den og den og dem skulle han
have i akvariet til weekenden...og lur mig ...han har ikke været den eneste !
men I det store billede har jeg personligt " desværre" ikke nogen at klage over - de fleste fejl må jeg vist beklageligvis i den sidste ende snakke med mig selv om.
Johnny skrev:jeg smider lige et link til en sjovpakke (mærklig pakke) jeg fik fra en forhandler dette er ikke et opråb til af kommentere negativt det har vi haft rigelegt af på det sidste gem evt galde hvis den skulle opstå til i kommer ned til en lygtepæl og spark så på den!! men ødelæg den nu ikke og sig det kom som opfortning fra mig skal lige sige jeg har købt hos dem siden uden problemer det samme gælder pet supply zoogiganten planteimporten flere tyske forh på ebay og mange andre hvad der skrives menes udtrygges gives udtryk for samt alt andet også vidre i neden stådede link er ikke udtryk for første indlægsskribent mening holdning interesse eller noget andet!!! og kan derfor hverken lægges til last retsforfølges poltianmeldes annonymt anmeldes eller hvot så ever det står for folks egen regning glemte jeg noget![]()
![]()
jeg læser den stadig tråden med smil på læben jeg tror det har været en tanke torsk den lille smutter![]()
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... it=kakelak
Så lige hans indlæg med priser. Det var da nogle særdeles fine priser.henrikp skrev:har lige været en tur i farmland randers, fik god service og lille snak med den unge ansatte derude...
endte da også med dan-kortet blev udnyttet lidt