Gode Historier om forhandlere..

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
kenneth145
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
16
Postnummer: 4400 Kalundborg
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: kalundborg

Gode Historier om forhandlere..

Indlæg af kenneth145 »

Den seneste tid har bølgerne gået højt om div forhandlere. Her er muligheden for at komme med indlæg omkring positive oplevelser fra forhandlere.
Har du oplevet en extra service, blevet redet på stregen af et godt råd osv.osv. Kun positive ting i denne tråd tak.. :beer: Så lad os høre
Mvh. Kenneth boserup

nu med 500 l saltvand..
Brugeravatar
pernoe1
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
17
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: Hillerød

Re: Gode Historier om forhandlere..

Indlæg af pernoe1 »

Jamen jeg vil da gerne starte...

Har fået fisk hjem fra Moby (DeepOcean) sidst, fik to sommefuglefisk og en blå palet. Alle lever i bedste velgående, jeg er specielt tilfreds med min Chelmon rostratus som jeg trods flere forsøg aldrig har fået til at spise....

Jeg var ude hos Carsten (DecOcean) sidste måned og købe den lækreste flammekejser, altid super service af en mand der ved hvad han taler om, og kvaliteten er tip-top.

Imorgen skal jeg hente min Navarcus-kejser efter aftale med Thomas (Dansk Saltvands Center), jeg glæder mig meget til at få den hjem, det er altid flotte sendinger i god kvalitet.

Derudover får Planteimporten sjældent sendinger hjem, men når de kommer er der som regel god grund til et besøg.
Brugeravatar
DKMcSalt
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
14
Postnummer: 2720 Vanløse
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: Vanløse

Indlæg af DKMcSalt »

pernoe1 skrev:
Derudover får Planteimporten sjældent sendinger hjem, men når de kommer er der som regel god grund til et besøg.

Jeg var i planteimporten i sidst uge, kun for at kigge, og der så det ud som om at de havde lukket alt saltvand ned...
75L. Aqua Medic Blenny Advanced, skummer opdateret til Tunze 9001, returpumpe erstattet af Tunse 6025, Tunze osomolator, Jebao RW-4
Afviklet:
125l Nano, 150W HQI, 2 X 15W T8, Tunze DOC 9010, Tunze Nano Stream 6025, Tunze returpumpe, Tunze Osomolator
henrikp
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
17
Postnummer: 8900 Randers
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: 8960 Uggelhuse

Indlæg af henrikp »

handler mest ved petsupply og har altid fået super service der...
men overvejer da stærkt at prøver deepocean næste gang da jeg står og skal til at købe en masse fisk..
Brugeravatar
Nicki Henriksen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 2760 Måløv
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlæg af Nicki Henriksen »

Jeg startede mit saltvandseventyr hos akvarieudstyr fik umiddelbart en fin service
Men fandt hurtig ud af jeg havde givet for meget for mit start sæt

Hos Klovnfisken fik jeg en fin service og forklaring på koraller og fisk der passede i mit nano

Bestilte hos petsupply lidt nano udstyr til mit 2. Akvarie
Varene kom til tiden godt pakket ind

Har fået fine koraller og Balling hos Carsten decocean
Han er altid flink med af fortælle om fiskene og korallernes behov og pasning

Købte mit 3. Akvarie hos Tropeakvarier
Udover lidt ventetid er jeg meget glas for det og regner med når jeg igen skal opgradere a købe hos Claus

Alt mit nye udstyr er købt hos Moby deepocean
Jeg har fået en kanon service og har flere gange også bestilt fisk & koraller med hjem fra Holland Dejong, alle fisk er i super stand og korallerne flotte

Jeg er glad for alle de forhandler jeg har handlet ved og vil benytte dem igen
Tak til alle overstående forhandler for deres hjælp og råd

Mvh Nicki
Brugeravatar
Han$en
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 2990 Nivå
Saltvand siden?: 2006

Indlæg af Han$en »

Ikke noget nærmere at uddybe, men mine gode oplevelser er sket hos:

Klovnfisken (Både hos Thomas, og nu også Nils)
Dansk Saltvandscenter
Petsupply
Saltvandsbutikken
Deep Ocean

Akvarieudstyr har jeg intet positivt at sige til eller om ;)
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic
[/center]
Brugeravatar
Kenneth Jensen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 9800 Hjørring
Geografisk sted: Hjørring
Kontakt:

Indlæg af Kenneth Jensen »

Jeg har, næsten fra start, købt 95% af mit saltvandshalløj fra Akvarius i Vidstrup. :GO
En lille hyggelig butik, hvor service er i top! Fisk og koraller ser altid super friske ud, og man får en
ærlig og god service. ALDRIG kan man stille et dumt spørgsmål, eller spørge for meget. :f1: :f3:
Priserne synes jeg også er gode, især nu hvor ALT er i super orden! :K

Kaffe på kanden og altid en god stemning når man besøger biksen - absolut et besøg værd!!
Der går sjældent langtid mellem der er nyt i akvarierne!
:beer:
Et af mine tidligere setup; viewtopic.php?f=94&t=63259
Nuværende setup; viewtopic.php?f=94&t=77647
Jensen
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
19
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: Ølstykke

Indlæg af Jensen »

tjah , det er sjovt som folk og oplevelser er forskellige.
har en gang købt lidt brugt (efter vedkommende havde haft det en lille måned ) - vedkommende havde et 54l startersæt ,
et par kg. LS ............................og en Tridacna (under 15w) ....eller resterne af en ...besked fra butik ...bare tag det med hjem og sæt det til ..............JA ...jeg ved godt at vedkommende ikke havde læst lektien ...men ....

Og "sjovt" nok har jeg hørt om masser af folk herinde som har/havde problemer med akvarieudstyr..beklager , jeg har kun gode oplevelser, - fra Laplandsgade tiden , har ikke besøgt den nye ..har de saltvand efterhånden ? ...men igen - oplevede en kunde i Laplandsgade som købte akvarie , sand , sten , planter og ...31 cichlider på samme tid - akvarieudstyr forsøgte at snakke ham fra fiskene ...no way Jose ...den og den og dem skulle han
have i akvariet til weekenden...og lur mig ...han har ikke været den eneste !

men I det store billede har jeg personligt " desværre" ikke nogen at klage over - de fleste fejl må jeg vist beklageligvis i den sidste ende snakke med mig selv om.
søvnig
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
18
Postnummer: 6700 Esbjerg
Geografisk sted: Esbjerg/Nordsøen
Kontakt:

Indlæg af søvnig »

Jeg fortrækker klart Aquastyle
Flemming er altid hjælpsom og tager sig tid til sine kunder.
Jeg har aldrig haft dødsfald af de fisk jeg har fået fra ham. Købte engang en hvidbrystet kirurg, som allerede spiste 1 time efter at jeg havde fået den hjem :y
Jeg håber på starte op igen i løbet af 2011 og smide en masse penge hos aquastyle igen :K

VH
Søvnig :devilish:
Journalist på www.andeposten.dk
Brugeravatar
ronny.w
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 6700 Esbjerg
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
Kontakt:

Indlæg af ronny.w »

JEG ELSKER ALLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:Peace:
:grouphug:
lassenr1
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
14
Postnummer: 2750 Ballerup

Indlæg af lassenr1 »

Jensen skrev:tjah , det er sjovt som folk og oplevelser er forskellige.
har en gang købt lidt brugt (efter vedkommende havde haft det en lille måned ) - vedkommende havde et 54l startersæt ,
et par kg. LS ............................og en Tridacna (under 15w) ....eller resterne af en ...besked fra butik ...bare tag det med hjem og sæt det til ..............JA ...jeg ved godt at vedkommende ikke havde læst lektien ...men ....

Og "sjovt" nok har jeg hørt om masser af folk herinde som har/havde problemer med akvarieudstyr..beklager , jeg har kun gode oplevelser, - fra Laplandsgade tiden , har ikke besøgt den nye ..har de saltvand efterhånden ? ...men igen - oplevede en kunde i Laplandsgade som købte akvarie , sand , sten , planter og ...31 cichlider på samme tid - akvarieudstyr forsøgte at snakke ham fra fiskene ...no way Jose ...den og den og dem skulle han
have i akvariet til weekenden...og lur mig ...han har ikke været den eneste !

men I det store billede har jeg personligt " desværre" ikke nogen at klage over - de fleste fejl må jeg vist beklageligvis i den sidste ende snakke med mig selv om.
kommer med vare til akvarieudstyr flere gange om ugen da jeg er chauffør for danske fragtmænd og har os købt mit nye møbel der, det er nu flinke mennesker og overvejer da os at se hvad de kan levere af service osv nu når jeg skal have lidt levende sten osv. angående salt så har de vidst ikke fået det op at køre da der stadig er en del flytte rod hehe....
AndersNT
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 8000 Århus C

Indlæg af AndersNT »

Da jeg skulle starte mit daværende akvarie op blev jeg hurtigere færdig til vand end regnet, og fandt ud af at Martin (Saltvandsbutikken) havde en aquabee hjemme. Havde ikke en bil og havde ikke mulighed for at låne en de efterfølgende dage, men gav Martin et kald og han lagde turen forbi Århus C næste morgen - selvom det var en omvej på 30 min. Virkelig flot af ham og super service! :)
Brugeravatar
Birkefeldt
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Silkeborg

Indlæg af Birkefeldt »

Jeg tror jeg har nævnt det før, men gør det gerne igen. For lidt tid siden lavede jeg en tråd hvor jeg eftersøgte noget lidt specielt frostfoder til min nyindkøbte kejser. Jeg kunne ikke finde nogle forhandlere i Jylland der havde det. Men så tilbyder Moby uopfordret at tage noget med på vejen fra Sjælland, da han skulle til DeJong. Jeg oplevede det som kanon service at han ville besvære sig med at tage for 200,- frostfoder med og mødes med mig i Fredericia, når han uden tvivl har haft travlt nok i forvejen. :GO

Derudover er jeg også glad for Bonnie Viborg og Saltvandsbutikken i Galten.
Mit Red Sea Max NANO: http://kortlink.dk/saltvandsforum/pdy6

Mit tidligere Aqua Medic Percula 90: http://kortlink.dk/saltvandsforum/pe8x
Leandersen
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
15
Postnummer: 6710 Esbjerg V

Indlæg af Leandersen »

Stor ros til AquaStyle for god Service og fair priser.
Jep jeg er en Kvinde
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2010

Indlæg af Bingocaller »

Jeg smider en afsted for Nils i Klovnen!

Købte en LSD dernede - kommer hjem med den (bor 5 min derfra) - gør som man plejer når en ny fisk skal i tanken men desværre vælger den at tage billetten.

Går tilbage et par timer efter for at købe en ny da det er en fisk jeg gerne vil holde - siger "hey jeg skal sgu købe en til af dig for den anden tog billetten" - hvorefter jeg får en ny fisk uden beregning - selvom der skiltes stort med at der ikke gives garanti på fisk etc. pga omkostninger hvilket jeg gladeligt accepterer.

Så stor ros for god service (Har selv været i detailhandel i 15 år så har sgu lidt indsigt om hvordan og hvorledes) - det eneste problem er at jeg nu handler der hele tiden så har efterhånden smidt en helvedes masse penge dernede :) - men ja god service får folk til at komme igen :) - det virker åbenbart!
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Laustsen
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
15
Postnummer: 9900 Frederikshavn
Geografisk sted: Frederikshavn

Indlæg af Laustsen »

Martin akvarius i det nordjyske holder 100%
500L hjørne akvarie m. buet front,møbel i højglans hvid,vertex filter m.tunze 2400.BM 200 skummer, tunze 3000 retur, 2x tunze 6055 1x tunze 6105 powerheads, tunze multicontroller, 26W Uv filter,Geismann 250W HQI 2x 54W T5! samt tunze osmolater
Brugeravatar
Johnny
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 3760 Gudhjem
Geografisk sted: Bornholm

Indlæg af Johnny »

jeg smider lige et link til en sjovpakke (mærklig pakke) jeg fik fra en forhandler dette er ikke et opråb til af kommentere negativt det har vi haft rigelegt af på det sidste gem evt galde hvis den skulle opstå til i kommer ned til en lygtepæl og spark så på den!! men ødelæg den nu ikke og sig det kom som opfortning fra mig skal lige sige jeg har købt hos dem siden uden problemer det samme gælder pet supply zoogiganten planteimporten flere tyske forh på ebay og mange andre hvad der skrives menes udtrygges gives udtryk for samt alt andet også vidre i neden stådede link er ikke udtryk for første indlægsskribent mening holdning interesse eller noget andet!!! og kan derfor hverken lægges til last retsforfølges poltianmeldes annonymt anmeldes eller hvot så ever det står for folks egen regning glemte jeg noget :vio: :dance:

jeg læser den stadig tråden med smil på læben jeg tror det har været en tanke torsk den lille smutter :Peace:
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... it=kakelak
Hilsen Johnny

630l inbygget woha balje
Kirurgfisk
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
18
Postnummer: 2500 Valby
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Valby

Indlæg af Kirurgfisk »

Jeg har kun godt at sige om klovnfisken, - både hos Thomas og Nils - og alle andre ansatte.
Det har altid været flinke og rare folk, der altid har været til at snakke med og givet en super go´service, masser af gode råd og masser af hjælp at hente ..
Brugeravatar
peder
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 8543 Hornslet
Saltvand siden?: 1974
Geografisk sted: 8961 Allingåbro

Indlæg af peder »

Johnny skrev:jeg smider lige et link til en sjovpakke (mærklig pakke) jeg fik fra en forhandler dette er ikke et opråb til af kommentere negativt det har vi haft rigelegt af på det sidste gem evt galde hvis den skulle opstå til i kommer ned til en lygtepæl og spark så på den!! men ødelæg den nu ikke og sig det kom som opfortning fra mig skal lige sige jeg har købt hos dem siden uden problemer det samme gælder pet supply zoogiganten planteimporten flere tyske forh på ebay og mange andre hvad der skrives menes udtrygges gives udtryk for samt alt andet også vidre i neden stådede link er ikke udtryk for første indlægsskribent mening holdning interesse eller noget andet!!! og kan derfor hverken lægges til last retsforfølges poltianmeldes annonymt anmeldes eller hvot så ever det står for folks egen regning glemte jeg noget :vio: :dance:

jeg læser den stadig tråden med smil på læben jeg tror det har været en tanke torsk den lille smutter :Peace:
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... it=kakelak
:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :K :K Dejligt med et kæmpegrin her i snevejret.
Mvh. Peder
"stå ej til søs lad de andre stå"

http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Indlæg af ole kekkonen »

:HA
henrikp
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
17
Postnummer: 8900 Randers
Geografisk sted: 8960 Uggelhuse

Indlæg af henrikp »

har lige været en tur i farmland randers, fik god service og lille snak med den unge ansatte derude...
endte da også med dan-kortet blev udnyttet lidt :)
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

henrikp skrev:har lige været en tur i farmland randers, fik god service og lille snak med den unge ansatte derude...
endte da også med dan-kortet blev udnyttet lidt :)
Så lige hans indlæg med priser. Det var da nogle særdeles fine priser.
Der var nogle her på øen der kunne lære lidt af.
Brugeravatar
bdk
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
15
Postnummer: 8670 Låsby

Indlæg af bdk »

Stor ros til Saltvandsbutikken i Galten :GO
Brugeravatar
nesnej
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 2100 København Ø
Geografisk sted: København Ø
Kontakt:

Indlæg af nesnej »

Jeg har handlet det meste hos Carsten i Decocean. Jeg har gjort det af følgende grunde: Carsten er et omvandrende leksikon, og ikke ked af at dele sin viden med andre. Han har reddet mig En del gange, når jeg har haft problemer. Han har ofte frarådet mig at købe fisk der ikke ville trives i mit setup, samt teknik der ikke ville fungere. Er nu så småt igang med at projekterer et nyt og lidt større setup, og her bliver det også Decocean der kommer til at levere balje, udstyr etc. Og ikke mindst know how.
Venlig hilsen

Henning Augustine Jensen
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"