Men hvilken tank er nu Danmarks flotteste...
Jeg vil i jantelovens lille land stemme på min egen

( Nu har jeg jo høstet frags de sidste måneder så det faktisk er muligt at kigge ind i baljen for koraller )
He he, ja det var også en af mine konkurrenter...StarF skrev:Du har min stemme, indtil min egen er oppe igen!
I know - jeg lovede jo sidst at det blev den 4. november. Men desværre blev Henning syg, så håber det snart sker.nielsk skrev:He he, ja det var også en af mine konkurrenter...StarF skrev:Du har min stemme, indtil min egen er oppe igen!![]()
Pederrevnørd! Vi skal se PICS af din set-up
Glæd dig! Du får kamp til stregennielsk skrev: Pederrevnørd! Vi skal se PICS af din set-up
Tak AndersAndersGS skrev:Glæd dig! Du får kamp til stregennielsk skrev: Pederrevnørd! Vi skal se PICS af din set-up(jeg har smugkigget lidt)
Blå billeder sendt til din Gmail account. Kan de ikke vises pænt, vil jeg bede dig om ikke at sætte dem på.wondersurfer skrev:wondersurfer1@gmail.com ja forståligt
Jeg kunne godt gå hen og tage dig på ordet i den kommende måned, hvis du har noget LPS der kræver trimningpederrevnørd skrev:Du er velkommen Hansen:-)