Boyu 128?
Re: Boyu 128?
Nej det er en AquaMedic Miniflotor som passer i sumpen.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Strøby egede
Når du nu har fået det hjem i stuen, kunne du så ikke smide et billede op af hvordan skummer sidder i sumpen, skal nemlig selv have udskiftet skummeren i mit.
-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 1800-1999 Frederiksberg C
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: Lausanne, Schweiz
Vil ikke rigtig sige der er noget specielt du skal være opmærksom på andet end skummeren.
Jeg kunne også godt tænke mig at se hvordan den skummer kommer til at sidde og hvor god den er i forhold til standart skummeren.
Jeg kunne også godt tænke mig at se hvordan den skummer kommer til at sidde og hvor god den er i forhold til standart skummeren.
/Kewin - 160L
Smider lige et billede op hvis byttehandlen forløber som planlagt
Hej
Jeg har selv gjort plads i mit og har lige solgt det så kan ik engang tage et par billeder men man er nød til lige at skæres lidt plastik af kun lige et par mm for at en tunze 9002 kan være i det første rum:-) så det er ikk den store modificering der skal til:-)
mvh
Jeg har selv gjort plads i mit og har lige solgt det så kan ik engang tage et par billeder men man er nød til lige at skæres lidt plastik af kun lige et par mm for at en tunze 9002 kan være i det første rum:-) så det er ikk den store modificering der skal til:-)
mvh
-
- Copepod
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 4220 Korsør
- Saltvand siden?: 2009
Jeg havde problemer med at det blev for varmt, 32 grader, så jeg købte en køler, eller syntes jeg det er et fint lille sæt, og det har den fordel at hvis vand verdierne er helt vilde, skifter men bare 20L vand