bio skrev:engelquist skrev:Man kunne vel også have en form for "passive" salgsannoncer, hvor det ikke er muligt at skrive indlæg- således at al henvendelse foregår pr pb til sælgeren...?
Det synes jeg ikke er nogen god ide, jeg synes det er meget rart, både som køber og sælger, at alle kan se de konstruktive spørgsmål og svar der bliver givet i salgtrådene. På et andet forum jeg bruger lidt er det forbudt at skrive i salgstrådene og det er bare virkelig irriterende at man ikke kan følge med i om noget er solgt, eller som sælger at skulle svare på de samme spørgsmål igen og igen over PB.
Hmmm- de "konstruktive" spørgsmål og svar består for det meste i: Sender du?, øv,du bor for langt væk,pb sendt, pb modtaget, bump, bump, bummelum...
Sælger må da have en interesse i at sælge sit produkt og kan jo bare tilpasse sin annonce til de spørgsmål han får pr pb...?
Men anyway, så ville det være fint hvis annoncen blev "liggende" under oprettelsesdatoen, så vi ikke skal kigge på den igen og igen- bum bum bummelum