klovn eller anemone
- Dezon
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7400 Herning
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Herning
klovn eller anemone
Er mine klovnefisk bare nogle "klovne" (haha) de vil ikke ned i min anemone, og når de rammer den er det som om de føler ubehag ved den. Har prøvet at lokke dem der ned med mysis og en enkelt reje..
-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8520 Lystrup
- Saltvand siden?: 2006
Re: klovn eller anemone
Det tager tid for dem at vænne sig til en ny type. I starten aktiverer de også nældecellerne indtil deres slimlag ændrer sig ( tror ikke helt man har klarlagt fænomenet endnu ) Men de kan dø og blive ædt af fremmede anemoner. Så de er nok ikke fjollede..
SPS : Stability provides succes
- Dezon
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7400 Herning
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Herning
Re: klovn eller anemone
Ej så vil jeg nok også se den lidt an hvis man risikere at blive ædt.. Tak for svaret, kæresten blev bare lige lidt nervøs for hvis nu de ikke kunne lide hinanden og hun var klar på at købe en ny. Men da det også er første gang for mig at de ikke svømmer rundt i den så tænker man da lidt.nielsk skrev:Det tager tid for dem at vænne sig til en ny type. I starten aktiverer de også nældecellerne indtil deres slimlag ændrer sig ( tror ikke helt man har klarlagt fænomenet endnu ) Men de kan dø og blive ædt af fremmede anemoner. Så de er nok ikke fjollede..