Har lige købt en Bubble King Supermarin 200 intern, den har en vandstand fra 18- 24 cm er der nogle der har nogen erfaring om dert gør noget at den stå omkring 27- 29cm?
Men hvor er det en lækker skummer

Nu har jeg ikke læst nogle test eller noget. Men hvordan kan du sige at det helt klart er en bedre skummer end en BK?ronny.w skrev:Ja den er flot.
Bare synd at du har brugt ca. 4500 kr. for meget så fremt du har købt den af ny.
Da du helt klart ville have fået en bedre skummer i en ati powercone 250, og ca. 1600 Liter luft mere
Men tillykke med den.
Det er simpelt, jo mere luft jo mere binding. og da den nye ati Powercone levere ca. 3100 L luft kontrat 1500 L luft. siger det jo ligesom sig selv.AndersNT skrev:Nu har jeg ikke læst nogle test eller noget. Men hvordan kan du sige at det helt klart er en bedre skummer end en BK?ronny.w skrev:Ja den er flot.
Bare synd at du har brugt ca. 4500 kr. for meget så fremt du har købt den af ny.
Da du helt klart ville have fået en bedre skummer i en ati powercone 250, og ca. 1600 Liter luft mere
Men tillykke med den.
Er ikke tøsefornærmet, undrer mig bare lidt
Jeg har lagt 10mm filtersvamp under hvert ben, så siger den ikke sporJ. Andersen skrev:Lamer det ikke igennem de pvc rør? skummeren stå jo findt på gummi.