Hulborring.
Hulborring.
Hulborring. Jeg skal have borret 3 34mm huller i min balje og tør ik gøre det selv. Hvis der er en der gider komme til Holstebro og gøre det vil jeg meget gerne betale mig fra det. Har heller ikke selv borene.
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 5000 Odense C
- Saltvand siden?: 2009
Re: Hulborring.
Det er ikke så slemt at gøre det.. bare du gør det stille og roligt og husker lidt vand på.. og for at gøre det lidt letter så tager du en træ plade og laver de 3 huller i først som de skal være i dit akvarie og så lægger du den ned og bore efter den.. Har gjord det op til flere gange og bare husk lave omdrejning på maskinen og så ikke trykke for hårde med bare hold den ned til..
og de bor du skal bruge kan du få i dit lokale byggemarked:)

Even a pizza can get to your house faster than an ambulance.... !!!
Jeg har spurgt alle dem der var i byen (Holstebro) og ingen havde dem og de kunne heller ikke skaffes.
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Er det bor de ikke kunne skaffe??jesper kristensen skrev:Jeg har spurgt alle dem der var i byen (Holstebro) og ingen havde dem og de kunne heller ikke skaffes.
Det er heller ikke så underligt, da de nok ikke laves i 34mm men i størrelserne 32 og 35mm.
http://cgi.ebay.com/2pcs-35mm-Diamond-c ... 1e5ed44eaa
-
- Foxface
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 5874 Hesselager
- Saltvand siden?: 2010
Ring evt til en glarmester, det koster ikke en formue at få dem boret.
Med venlig hilsen
Kenneth
Jeg startede med ingenting og har da det meste endnu.!!
Kenneth
Jeg startede med ingenting og har da det meste endnu.!!
Tak for det. 71 kr er jo ik meget for 2 35mm bor. De er bestilt og forventer dem leveret om 7 dage.Ryom skrev:http://thk.hk/onlinestore.php