Nogen der har et bud på hvad fanden man så lige gør?!

Hvorfor skulle der dog være sæbe i?Saltvandrasser.dk skrev:ve ikke hvad det er men er sikker på at der er noget i vandet, så det er starte HELT forfraer det ikke bare at køre det hele igennem med alm vand, tømmer akvariet totalt og sten ja
ud med dem, for hvis der er sæbe i så kan det sku være lige meget!
Ved ikke hvem der skulle være så ond at stoppe sæbe ikan bare ikke fatte at det her sker..
Det sker fra tid til anden at nye i faget ikke helt forstår at det kan skumme urealistisk meget og voldsomt "af sig selv" uden sæbeNicki Henriksen skrev:Hvorfor skulle der dog være sæbe i?
Der har altså intet været i det vand der ikke skulle være der. Jeg må tilstå at din fremtid med saltvand ser lidt skummel ud, hvis du utålmodigt starter forfra, pga en lorte skummer, fra en lorte producent går lidt amok.Saltvandrasser.dk skrev:har husket det hele og der har været noget i det vand!!! starter på ny..
Enig!Han$en skrev:Der har altså intet været i det vand der ikke skulle være der. Jeg må tilstå at din fremtid med saltvand ser lidt skummel ud, hvis du utålmodigt starter forfra, pga en lorte skummer, fra en lorte producent går lidt amok.Saltvandrasser.dk skrev:har husket det hele og der har været noget i det vand!!! starter på ny..
Hmmm.. er nu ret sikker på at der er mange af de skummere der kører som de skal. ligesåvel som man ikke starter forfra når noget driller farer man jo heller ikke ud og køber nyt hver gang noget driller. eller det kan man godt men man bliver meget meget fattig.MMartin skrev:Enig!Han$en skrev:Der har altså intet været i det vand der ikke skulle være der. Jeg må tilstå at din fremtid med saltvand ser lidt skummel ud, hvis du utålmodigt starter forfra, pga en lorte skummer, fra en lorte producent går lidt amok.Saltvandrasser.dk skrev:har husket det hele og der har været noget i det vand!!! starter på ny..
Der er ingen grund til at starte forfra. Hvis du gør det hver gang du støder ind i et problem så kommer du ikke særlig langt. Kan heller ikke rigtig se hvad det er der skulle ha været i dit vand siden skummeren går amok. Du kommer nok til at opleve det samme hvis du starter forfra. Jeg ville købe en ny skummer hvis jeg var dig
nej hvorfor det di der har puttet sæbe i skal bare ha en over pølsnerne kan ik stave = for mange ølHan$en skrev:Mon ikke du skulle droppe akvarie tankerne, hvis der går nogen og hælder sæbe i dit vand?
+1Nolan skrev:Hvis nogen forsætligt havde hældt sæbe i min balje, så var der sket noget grimt med vedkommende, som ikke lige kunne vaskes af gulv og vægge.....
/Kim