Skal lige af med noget vrede/frustrationer/mave pine m.m.

Vi bor til lege og vi skal have renoveret vores lejligheder, og det er så omfattende at vi har fået af vide vi helt skal flytte ud af lejligheden i ca. 6 uger. Vi skal flytte i februar måned!
Så går jeg selvfølgelig ned og snakker med dem der styrer det hele og siger at det er ikke bare lige sådan at pakke vores akvarie ned da det ikke bare er et selvskabs akvarie
"Ja det skal bare lukkes for der bliver lukket for el og varme i perioden"!!!!!
Okay fuck øre tænkte jeg så bare.

Heldigvis har noget venlighed og forklaring om hvad det handler om, og ikke mindst hvad det ville koste og lukke ned og starte op igen, fået tingene ind på en anden bane så de er da ved at være til at snakke med.
Vi er helt der ude at (vi har et vennepar hvor manden er advokat med speciale i boligret) vi er klar til at gå rettens vej for at den renovering ikke skal koste os noget.
Det er sku da for meget

Nu er vi der hvor jeg nok måske kan kobles på bygge strøm, som er lige så pålideligt som dsb, og hvem garantere at stikket til akvariet ikke bliver trukket ud fordi en eller anden håndværker lige mangler et stik.!!! er selv håndværker så kender det

Skulle bare lige af med det til nogen der sikkert ville forstå min sag uden jeg skal stå og føle mig som en særling med den hoppy

Puha det var rart lige at få det ud