Venlig hilsen
Neato
Er nok noget du må forklare lidt nærmere.mads-fisk skrev:Sumpen skal bare kunne indeholde en god skummer og en returpumpe. Dog er det altid en god idé at lave ekstra plads til div. ekstra filtre og bobbelfælder. Derudover er et refugium fyldt op med caulerpa alger bestemt også at foretrække.
Ahh, ok. På den måde. Ja, på dit billed kan jeg godt se at det bliver presset. Men kan man ikke bruge "hønsenet" til at lukke af med?Peters1 skrev:Her er der enda kun 2 rør, men de fylder godt i overløbet... Altså ikke til at få et net derned.![]()
Håber du kan se lidt af det ud fra mit billede.
Ok.Neato skrev:Er nok noget du må forklare lidt nærmere.mads-fisk skrev:Sumpen skal bare kunne indeholde en god skummer og en returpumpe. Dog er det altid en god idé at lave ekstra plads til div. ekstra filtre og bobbelfælder. Derudover er et refugium fyldt op med caulerpa alger bestemt også at foretrække.![]()
Neato skrev:Ahh, ok. På den måde. Ja, på dit billed kan jeg godt se at det bliver presset. Men kan man ikke bruge "hønsenet" til at lukke af med?Peters1 skrev:Her er der enda kun 2 rør, men de fylder godt i overløbet... Altså ikke til at få et net derned.![]()
Håber du kan se lidt af det ud fra mit billede.
ja det jeg har er beregnet til at lægge over jordbærene det er grøn og virker fortreffeligtDer findes noget "hønsenet" i plast som kan bruges. Det er langt finere i hullerne end hønsenet.
jaaaa hullerne er 1 x 1 mm og jeg bruger det til overløb og tømmer det en gang om ugen eller noget i den stil ingen problem i de daDesværre er det så fint at alger og lign, med tiden dækker hullerne.
ja det jeg har er beregnet til at lægge over jordbærene det er grøn og virker fortreffeligtsnogen skrev:Der findes noget "hønsenet" i plast som kan bruges. Det er langt finere i hullerne end hønsenet.
Nej det er ikke grønt, og ej heller ikke beregnet til at dække jordbærene med. Det bruges også til at holde tagrender fri for blade. Det er sort, ret stift, og hullerne er ca 4x3mm.