Dejlig mandag!

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Besvar
Brugeravatar
FrederikNørgaard
Foxface
Foxface
Reactions:
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: 7000 Fredericia

Dejlig mandag!

Indlæg af FrederikNørgaard »

Hej folkens.

Jeg tænkte at jeg lige ville dele denne dejlige oplevelse med jer. Her i morges da jeg tændte for lyset, undrede det mig hvad det var der grumsede hele akvariet, og tænkte straks der var sket noget :G

Så stak jeg snuden helt hen til glasset, og til min store overraskelse, var det ikke grums, men larver af mine Lysmata amboinensis! :y Og der er MANGE! Rigtig mange :)

Jeg ved godt larverne ingen chance har for at klare sig, men det nu fedt at vide at ens dyr har det godt :) Ville lige dele denne dejlige oplevelse med jer :)
Mvh Frederik B Nørgaard
Brugeravatar
Tom Ekelund
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
17
Postnummer: 6000 Kolding
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Kolding

Re: Dejlig mandag!

Indlæg af Tom Ekelund »

Ikke for at gøre dig :G af det du skal ikke forvente at det blir til noget men sjovt er det....
mvh. Tom

200 liter og 60 liter sump og alt det andet + 112 liter samt et 60 liters børnehave og en 3*60 liters reol for opdræt der også en balje til Søheste ca 100 liter
Brugeravatar
FrederikNørgaard
Foxface
Foxface
Reactions:
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: 7000 Fredericia

Re: Dejlig mandag!

Indlæg af FrederikNørgaard »

Jeg ved skam godt de har en chance lavere end 0 for at blive til noget :) Men det er nu sjovt at se hele ens akvarie være fyldt med liv :)

Der er stadig RIGTIG mange tilbage, og mine fisk ligger nærmest og klapper sig selv på maven :D
Mvh Frederik B Nørgaard
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"