Lybia tesselata - Pom Pom Krabbe til salg?
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
Lybia tesselata - Pom Pom Krabbe til salg?
Nogen der har set denne fine krappe til salg nogen steder for nyligt? Eller nogen der har en til salg privat? 

Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
- M.G.Larsen
- Dværg kejser
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 4050 Skibby
- Geografisk sted: Skibby
Re: Lybia tesselata - Pom Pom Krabbe til salg?
Sidst jeg var i decocean, mener jeg der sad 1 eller 2 og hyggede sig i et af hans blødkoral-akvarier.
Og mener også at ihvertfald den ene af dem havde begge sine 2 små anemoner stadig.
En sjov lille fætter. har en gående, men har desværre ikke set den mere end 2 gange siden den flyttede over i mit 250 liters.
Den gemmer sig det meste af dagen, og kommer sjældent frem om natten. noget nemmere at finde den i det gamle 58 Liters.
Og mener også at ihvertfald den ene af dem havde begge sine 2 små anemoner stadig.
En sjov lille fætter. har en gående, men har desværre ikke set den mere end 2 gange siden den flyttede over i mit 250 liters.
Den gemmer sig det meste af dagen, og kommer sjældent frem om natten. noget nemmere at finde den i det gamle 58 Liters.
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
Ville du kalde din Reefsafe? Synes der er delte meninger om det på nettet? Ville jo nødigt have at den snupper mine rejer - eller en mulig Mandarin 

Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2990 Nivå
- Saltvand siden?: 2006
Ganske Reefsafe, den bliver kun omkring 2cm 
Jeg var i DecOcean idag, ingen sjove krabber desværre.. Jeg jagtede selv en Mithrax til algerne

Jeg var i DecOcean idag, ingen sjove krabber desværre.. Jeg jagtede selv en Mithrax til algerne
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]