Den så super flot ud i butikken og var super stor - men den ligesom faldet totalt sammen og har ikke været særligt stor siden jeg kom den i? Men min Clarkii hun synes den er fantastisk at rode rundt i allerede nu.
Er det fordi den bare skal have noget tid eller stresser fisken den? Den har ikke flyttet sig en mm siden den kom i og den får cirka halv gas af hvad mit ene powerhead på mit RSM 130 kan levere.
Senest rettet af Bingocaller søn 27. jun 2010 09:11, rettet i alt 1 gang.
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
OK - jeg tager afsted hjemmefra nu - og kommer først hjem imorgen nat - så nu får den lov at stå og hygge sig - og så krydser vi alle fingre for at jeg ikke kommer hjem til en væltet tank ikke
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
er lige kommet hjem og den er stadigt i live = Den er ikke gået i opløsning - og har pustes sig en lille bitte msule op nogen steder.
Dog troede jeg den var stukket af men fandt den nede i bunden imellem en stor bunke sten - så enten er den gået derned eller blevet blæst derned - nu har jeg placeret den i et lille hul hvor den ikke kan vælte sånemt - så vi håber
Ja den har fået det bedre - jeg satte den ned på bunden hvor jeg fjernede noget sand - så jeg var sikker på at jeg kunne få den hurtigt op hvis det skulle gå galt
Men den flyttede sig et par cm hen til en sten og satte sig fast over natten.
Her er et uskaprt billed af den
Vedhæftede filer