Jeg vil rigtig gerne have et par fisk med fra Moby den her gang, men da jeg ingen bil har, og ikke har mulighed for at låne en, bliver det et lidt svært projekt.... Så vil lige høre om der er en venlig sjæl i KBH der skal have noget med fra Holland, og som vil droppe et par fisk af hos mig? (Bor på nørrebro). Betaler selvfølgelig gerne for besværet og benzinen
De fleste der afhenter fra Moby i Albertslund afhenter dagen efter dvs d 29 om formiddagen da han kommer hjem ca 1 om natten. Så er det ikke værre end at tage toget fra KBH til Glostrup med bussen 141 der stopper lige foran addressen.
Man har muligheder for at vælge 2 typer levering når du gennemgår bestillingen. Enten flatrate til 75 kr, men dette gælder ikke fisk og koraller kun varer fra shoppen. Anden mulighed er afhenting/dejong 0.00 kr under et kommentarfelt eller via mail kan man skrive hvor man ønsker at afhenter fra. Dette gælder kun fisk og koraller samt almindelige varer fra webshoppen.
Man har muligheder for at vælge 2 typer levering når du gennemgår bestillingen. Enten flatrate til 75 kr, men dette gælder ikke fisk og koraller kun varer fra shoppen. Anden mulighed er afhenting/dejong 0.00 kr under et kommentarfelt eller via mail kan man skrive hvor man ønsker at afhenter fra. Dette gælder kun fisk og koraller samt almindelige varer fra webshoppen.
Den mulighed kan jeg ikke finde.
Under leveringsform, står der kun flat rate, fixed kr. 75,- og nix weiter.
Den mulighed kan jeg ikke finde.
Under leveringsform, står der kun flat rate, fixed kr. 75,- og nix weiter.
jens lyn skrev:De fleste der afhenter fra Moby i Albertslund afhenter dagen efter dvs d 29 om formiddagen da han kommer hjem ca 1 om natten. Så er det ikke værre end at tage toget fra KBH til Glostrup med bussen 141 der stopper lige foran addressen.
Er du sikker på at man kan det? Synes bare at have hørt at man skal hente fiskene om natten når han kommer hjem
jens lyn skrev:De fleste der afhenter fra Moby i Albertslund afhenter dagen efter dvs d 29 om formiddagen da han kommer hjem ca 1 om natten. Så er det ikke værre end at tage toget fra KBH til Glostrup med bussen 141 der stopper lige foran addressen.
Er du sikker på at man kan det? Synes bare at have hørt at man skal hente fiskene om natten når han kommer hjem
Jeg bekræfter det er rigtigt. Afhentning er senest kl 12 d 29 for at sikre alive on arrival garanti
Mvh Moby
[center]http://www.deepoceanshop.dk[/center] [center]Så er du ikke på Bar bund. Kom med på bølgen hos Deep Ocean[/center]
Jeg bekræfter det er rigtigt. Afhentning er senest kl 12 d 29 for at sikre alive on arrival garanti
Mvh Moby
Super! Hvordan fungerer det ved afhentning? Skal man printe en kvittering ud eller....?
Klik på knappen på tasterturet der heder "Print Screen" åben programet paint ligger i windåse. højere klik med musen brug "Sæt ind" eller brug "Ctrl + V" dit screendumps ses nu og du kan beskære billedet eller andet også er det bare at gemme billedet som jpg og sætte det ind her.
Carsten skrev:Hmm! Den mulighed er der altså ikke når jeg forsøger.
Hvad så hvid du går ind i "Min indkøbskurv" i toppen af siden og dernæst udfylder "Prisoverslag på levering" under varerne i indkøbskurven, kommer den så frem i bestilling?
Hmm det virker fint i Internet Explorer 8 her, kan jeg få dig til at prøve i firefox eller chrome? Den burde stå der, lige meget om du har valgt noget fra dejong eller ej.
Hmm det virker fint i Internet Explorer 8 her, kan jeg få dig til at prøve i firefox eller chrome? Den burde stå der, lige meget om du har valgt noget fra dejong eller ej.
Hvis du kun vælger fx Selcon så får du ikke muligheden for "gratis" fragt, der er kun nævnt "fixed" - hverken i IE eller firefox. Så snart man vælger en varer fra "De Jong"-delen popper muligheden op.
Jeg vil rigtig gerne have et par fisk med fra Moby den her gang, men da jeg ingen bil har, og ikke har mulighed for at låne en, bliver det et lidt svært projekt.... Så vil lige høre om der er en venlig sjæl i KBH der skal have noget med fra Holland, og som vil droppe et par fisk af hos mig? (Bor på nørrebro). Betaler selvfølgelig gerne for besværet og benzinen
Mvh Martin
Jeg har bestilt noget KZ-koralgrus, ved ikke om det lander samtidigt. Hvis afhenting af det passer med DeJong sendingen, stopper jeg gerne på NBro på vejen tilbage. Eller du kan hente det her på Øbro..
Mvh
Henrik
Mvh Martin
Jeg har bestilt noget KZ-koralgrus, ved ikke om det lander samtidigt. Hvis afhenting af det passer med DeJong sendingen, stopper jeg gerne på NBro på vejen tilbage. Eller du kan hente det her på Øbro..
Mvh
Henrik
Fedt! Mange tak Henrik! Jeg smider lige en pb til dig:)
Håber stadig på at finde en venlig sjæl som skal have noget med fra Moby og som skal mod kbh og som vil tage mine to fisk med;) Betaler selvfølgelig for besvær og benzin osv
Jeg skal i aften modtage min første sending, og kan se at Moby forventer at være i Horsens kl. 23,00. Stiller i andre Jer bare derud og venter, eller ringer han inden?