Genert Dannebrogsreje?
- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2990 Nivå
- Saltvand siden?: 2006
Genert Dannebrogsreje?
Halløj..
Jeg købte en lille fætter af ovenstående i DecOcean for omkring 3 uger siden, men har ikke set den fremme siden den røg i.. Den sidder og "danser" en smule under en sten, og har ikke rigtigt rørt sig.
Plejer de altid at være så generte? Den er rigtig godt gemt, kan kun lige ane dens ben lidt. Den er omkring 2cm.
Den går sammen med en Boxe reje der vel er omkring 6-7cm - Har det noget at sige?
Jeg købte en lille fætter af ovenstående i DecOcean for omkring 3 uger siden, men har ikke set den fremme siden den røg i.. Den sidder og "danser" en smule under en sten, og har ikke rigtigt rørt sig.
Plejer de altid at være så generte? Den er rigtig godt gemt, kan kun lige ane dens ben lidt. Den er omkring 2cm.
Den går sammen med en Boxe reje der vel er omkring 6-7cm - Har det noget at sige?
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Re: Genert Dannebrogsreje?
De er mindre generte hvis du holder mere end 1 af samme art i akvariet.
Steen
Steen
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
Jeg har to gående - de er begge fremme tit men må sige at den ene kan have tendens til at gemme sig meget mere end den anden. Jeg har dog en Kardinal der kun kommer frem når der fodres - ellers gemmer den sig godt i stenene
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 5000 Odense C
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Odense
De gemmer sig ofte og kommer for det meste først frem når der fodres. Eter de har skiftet skal ser man dem ikke i nogle dage indtil deres skal er hærdet igen.
Innovative Marine 30 gallon, skummer Skim Mate Midsize , MP 10 , Kessil 350A Led.
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Min lille fyr kommer heller ikke frem når jeg fodre..
Jeg må bare vente tålmodigt, den vover sig vel ud en dag
Jeg tager dog ud og henter en makker til den imorgen regner jeg med
Jeg må bare vente tålmodigt, den vover sig vel ud en dag

Jeg tager dog ud og henter en makker til den imorgen regner jeg med

[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
- FrederikNørgaard
- Foxface
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: 7000 Fredericia
Jeg har 2 gående og de er langt fra generte. Når jeg har armen i bajlen for at sætte noritang fast, så kommer de begge hen, lige meget hvor de er i akvariet, for at gøre min hånd/arm ren.
Når der bliver fodret med flagefoder er de også straks fremme for at skøjte rundt på overfalden og tage mad.
Men som det ved krybdyr fx, så kan der tit gå uger, endda måneder før at dyret har vendet sig til sine nye omgivelser. Så mit råd er bare at lade det hele komme af sig selv
Når der bliver fodret med flagefoder er de også straks fremme for at skøjte rundt på overfalden og tage mad.
Men som det ved krybdyr fx, så kan der tit gå uger, endda måneder før at dyret har vendet sig til sine nye omgivelser. Så mit råd er bare at lade det hele komme af sig selv

Mvh Frederik B Nørgaard
-
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2700 Brønshøj
Jeg har 5 stk. gående i min 250'er og er der noget de ikke er så er det generte. Når der er gæster på besøg og de spørger om de må prøve at fodre, ender det som oftest med at de står med 5 "håndtamme" rejer
. Mine Wurdemani er derimod meget sky og kommer kun frem når der fodres.
En af mine LS er overgroet med Cladophora herpestica alger, og da de virker som en filtersvamp, står de ofte alle sammen på denne sten og plukker goodies ud af "græstotterne".

En af mine LS er overgroet med Cladophora herpestica alger, og da de virker som en filtersvamp, står de ofte alle sammen på denne sten og plukker goodies ud af "græstotterne".
RSM 250.
- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Jeg regner med at hente en makker til min på lørdag, så må vi se om det kan hjælpe lidt på det 

[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200