hej alle
jeg overvejer af prøve zeovit og jeg har ca læst 200 sider her på forum om det,men jeg er nu stadig i tvivl om jeg skal gøre det. Jeg høre nok til de dovne med hensyn til vandskift målinger osv og mit akvarie køre heller ikke helt perfekt lige for tiden. Men det er der for jeg vil tage mig sammen jeg prøve noget helt nyt. hvad er jeres arfaringer med zeo, arbejds tid, økonomi,og det at holde stabile værdier uden en doseringsmaskine? jeg syntes ikke det er nemt holde mine stabile.
mvh jim
zoevit?
- StarF
- Rev haj

- Reactions: 0
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Støvring
Re: zoevit?
hvis du ikke kan holde din KH stabil nu, bliver det endnu svære hvis du køre zeovit. Det er meget vigtigt du holder din KH stabil der.
SPS = Stability Provides Succes
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=80627" onclick="window.open(this.href);return false;
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=80627" onclick="window.open(this.href);return false;
- buddy
- Foxface

- Reactions: 0
- 20
- Postnummer: 5500 Middelfart
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: 5500 middelfart
Re: zoevit?
hej jim
jeg køre med zeovit og syntes det funger meget godt og med hensyn til tid syntes jeg ikke det er noget, men skal ryste sine zeovit sten dagligt og det er noget jeg gør morgen og aften og det tager ikke mange sek og ja øknomi det koster dag noget at købe de forskellige ting men man behøver jo ikke at købe alle deres produkter for at få det til at funger og klkart er det da et must at holde dine værdiger stabile altid
Mvh Lars
jeg køre med zeovit og syntes det funger meget godt og med hensyn til tid syntes jeg ikke det er noget, men skal ryste sine zeovit sten dagligt og det er noget jeg gør morgen og aften og det tager ikke mange sek og ja øknomi det koster dag noget at købe de forskellige ting men man behøver jo ikke at købe alle deres produkter for at få det til at funger og klkart er det da et must at holde dine værdiger stabile altid
Mvh Lars
370 Liter med T5 Lys