Udstyr omfatter:
125 l (50 x 50 x 50) overløb i bageste, højre hjørne med gennemføringer i bundglasset.
40 l sump
Tunze DOC 9010 skummer
Tunze 6025 Nanostream
Tunze silence 1073.02 returpumpe
Tunze Osmolator 3155 (fødes af eksterns spand, som er skjult bag en højtaler ved siden af underskabet).
2 x T5 med blå rør (er ikke sikker på Watt)
150W HQI
Bagvæggen er forsynet med JJ reef keramik.
Derudover fulgte ca. 7-8kg LS og en smule små, blandede koraller (Jeg vil meget gerne have hjælp til id, når der kommer billeder på) med samt 6 eremitkrebs - heraf 2 blue leg.
Akvariet har kørt på vandhanevand og gør det også nu. Planen er, at anskaffe et omvendt osmoseanlæg snarest.
Der er ikke noget bundlag p.t., men jeg regner med at smide koralsand i, når jeg er tilfreds med stensætningen.
Ud over bundlaget regner jeg med at de første tilføjelser bliver en dannebrogsreje, et par ocillaris (min datter glæder sig meget til "Memo" flytter ind), et kenyatræ og en hammerkoral eller lign. til klovnene.
Der skal også lidt flere fisk i senere, men har ikke helt besluttet hvad det skal være for nogen endnu.
Kritik og gode råd modtages med kyshånd, da det er første gang med saltvand, og jeg i den den grad er nybegynder.