Er der nogle som kan fortælle mig hvad der er forskellen er på Tunze 6045 og så 6055?
Er den ene pumpe bedre end den anden?
Der er forskel på strømforbrug
Håber i gider at bruge lidt tid

J. Andersen skrev:Hvilken model multicontroller kan 6045/6055 kører med?
det burde man kunne, da den største forskel er at 7096 har noget usbJ. Andersen skrev:Kan man så både bruge 7095 og 7096 ?
Ja 6055'eren kan kører med beggeJ. Andersen skrev:Kan man så både bruge 7095 og 7096 ?
Og forskellen er så at man programmerer den i et program på ens pc, som man så overfører til kontrolleren. Hvor man på den tidligere model satte styringen op på selve kontrolleren. Og så har den nye vidst nogle enkelte features mere og er billigereCarsten skrev:det burde man kunne, da den største forskel er at 7096 har noget usbJ. Andersen skrev:Kan man så både bruge 7095 og 7096 ?
Du må da meget gerne komme med et link. Er sikker på at mange incl. mig selv er interesseret, hvis prisen er ok.nissen skrev:du kan købe controler til 220v også.. jeg har en og der er mange på ebay og så er der vist også et par butikker her i dk der har nogen..
jeg bruger min på 2x6060 og en 6045 kan også køre på den.. du kan også få en du kan tilslutte din computer som også køre 220v.. mener det er saltvandsbutikken eller saltvandsudstyr der har nogen.. men hæng mig ikke op på det men eller kan jeg da sende et link..
Problemet er at de pumper ikke kan køres op og ned i hastighed som de "rigtige" kan. Derfor kan man kun tænde og slukke, hvilket giver flere problemer. Som oftest klikker de højt når de starter og selve motoren kan efter sigende ikke tåle at tænde og slukke hele tiden.nissen skrev:du kan købe controler til 220v også.. jeg har en og der er mange på ebay og så er der vist også et par butikker her i dk der har nogen..
jeg bruger min på 2x6060 og en 6045 kan også køre på den.. du kan også få en du kan tilslutte din computer som også køre 220v.. mener det er saltvandsbutikken eller saltvandsudstyr der har nogen.. men hæng mig ikke op på det men eller kan jeg da sende et link..