Hvordan bliver man medlem af en gruppe? Jeg tænker for mit vedkommende på Storkøbenhavn/nordsjælland

Hvorfor dog søge medlemskab af en gruppe som man allerede er medlem af??Han$en skrev:Hej
Hvordan bliver man medlem af en gruppe? Jeg tænker for mit vedkommende på Storkøbenhavn/nordsjælland
Det kan godt blive svært, da der ikke findes sådan en. Nærmeste er Randers gruppen, hvis de ellers vil have en ude fra med.Valentin skrev:Følger lige lidt med her....
Hvordan bliver man så medlem af gruppen...østjylland....hvis der er en der hedder det.....?
Hvis du vil have fat i ham vil jeg forslå dig at sende ham en PBValentin skrev:Hey Carsten.....
Tak for det gode svar....som altid....smiler....
Er liiiige lidt ny her inde, så hvordan får jeg fat i chefen.....? så kan jeg lige blive støtte medlem samtidig..... Syntes sku det er den bedste sag/forum at støtte..... Altid gode råd at hente her inde og nyder virkelig godt at siden og alle jer der har gode svar....
Igen Tak Carsten for dine altid gode svar....
Det er dig der opretter gruppen, så det er dig der står for slagets gang.Valentin skrev:Nu går der lige lidt kælling i den.....smiler.....
Men ka man så blive formand selv for den gruppe man laver og så bestemme lidt...griner.....?
Ville nemlig godt lave en slag kage/støtte gruppe samt lidt strikning m. tilhørende nørd snak.....og så skal man jo helst kunne styre lidt med hvem der invitere og hva møderne holdes for og sådan.....
VILDT hyggeligt.....
Det var jeg altså ikke da jeg oprettede denne trådCarsten skrev:Hvorfor dog søge medlemskab af en gruppe som man allerede er medlem af??Han$en skrev:Hej