Har så lige brugt 3 dage på at fange den til sidst lykkedes det endelig med en hjemmelavet fiske fælde
fangst af satans damsel
-
zengle
- Dværg kejser

- Reactions: 0
- 16
- Postnummer: 5900 Rudkøbing
fangst af satans damsel
min damsel har været efter en anden damsel så den aldrig kom frem og var nu begyndt at tage finderne på den ene klovnfisk.
Har så lige brugt 3 dage på at fange den til sidst lykkedes det endelig med en hjemmelavet fiske fælde
men har nu smidt den ned i sumpen hvor længe skal den være der før den kan opføre sig ordenligt eller skal katten bare forkæles ???
-
MMartin
- Rev Papegøje fisk

- Reactions: 0
- 18
- Postnummer: 3600 Frederikssund
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: 3600 Frederikssund
Re: fangst af satans damsel
Den kommer sgu nok aldrig til at opføre sig ordentligt. De er nogle små bæster. giv den væk eller afliv den. men prøv helst at find et nyt hjem til den
-
Marco R
- Rev haj

- Reactions: 22
- 16
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Fredericia
Tvivler på, at du kommer til at sætte dem sammen. Mener nemlig, at de kan være pænt hårde overfor hinanden og andre fisk, som du desværre selv har setzengle skrev:min damsel har været efter en anden damsel så den aldrig kom frem og var nu begyndt at tage finderne på den ene klovnfisk.
Har så lige brugt 3 dage på at fange den til sidst lykkedes det endelig med en hjemmelavet fiske fældemen har nu smidt den ned i sumpen hvor længe skal den være der før den kan opføre sig ordenligt eller skal katten bare forkæles ???
[center]Med venlige hilsner
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
Marco R[/center]
-
Marco R
- Rev haj

- Reactions: 22
- 16
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Fredericia
Hehe der var du lige en tand hurtigereMMartin skrev:Den kommer sgu nok aldrig til at opføre sig ordentligt. De er nogle små bæster. giv den væk eller afliv den. men prøv helst at find et nyt hjem til den
[center]Med venlige hilsner
Marco R[/center]
Marco R[/center]