Jeg kæmper simpelthen en kamp med alger, jeg kan se dagene efter jeg har påfyldt fordampet vand, at algerne vokser, de stopper så igen ca lige inden jeg skal hælde nyt vand i, eller skifte vand.
Så jeg tror desværre ikke der er nogen vej uden om et osmose anlæg. Men jeg har lige et par spørgsmåel.
Hvilket ville i råde mig til, jeg har et RSM130 liter, og pengene er ikke store i disse tider. Ved godt kvalitet og pris høre sammen, men kan ikke godtgøre at bruge for mange penge på det lige i tiden.
Skal et osmose anlæg være tilsluttet vand hele tiden ?
Når anlægget køre, så er der stor forskel på dem jeg har set, hvor meget de spytter ud, er det på grund af trykket i vandhanen?
Hvor meget spildvand er der på de anlæg, nu hvor der er krise mht til naturen osv, ved jeg ikke om jeg ville have det godt med, der bare løber så mange liter vand ud i afløbet.
Hvordan med tilslutning til vandhane? Skal der noget specielt med der? Vi har nemlig ikke mulighed for at montere et anlæg på noget af vores haner, men tror jeg kan gøre det på vores blandings batteri i bruseren, men tror sq damen vil være træt af at ha sådan et hængene ved siden af sæben :0).
På forhånd mange tak.
Anders