grunden til jeg høre er jeg ku godt tænke mig så mange skraldemænd som muligt.. har også overvejet 5 turbo snegle mere udover de 5 jeg har i forvejen samt har jeg 4 eremit krebs og 5 tigersnegle og 1 søstjerne og selvfølgelig 2 dannebro rejer. men dannebrorejerne er jo også "gode" ved fiskene så ville lige høre
hvormange dannebrorejer kan man holde
- Ronni_Didde
- Dværg kejser

- Reactions: 0
- 15
- Postnummer: 6000 Kolding
- Saltvand siden?: 2009
hvormange dannebrorejer kan man holde
hej hvor mange dannebro rejer kan man max ha i et 350 l akvarie.
grunden til jeg høre er jeg ku godt tænke mig så mange skraldemænd som muligt.. har også overvejet 5 turbo snegle mere udover de 5 jeg har i forvejen samt har jeg 4 eremit krebs og 5 tigersnegle og 1 søstjerne og selvfølgelig 2 dannebro rejer. men dannebrorejerne er jo også "gode" ved fiskene så ville lige høre
nystartet med saltvand d 18/11-09 

- Stefan
- Rev haj

- Reactions: 52
- 19
- Postnummer: 2750 Ballerup
- Saltvand siden?: 2007
- Kontakt:
Re: hvormange dannebrorejer kan man holde
Tror som sådan sagtens du kunne smide 50 i, hvis lysten er til det. Bare de får foder nok.