MVH
Kasper
Hey Kasper,Kasper j. skrev:Jeg læste på et tidspunkt herinde at man kunne få en tunze 6025 til at yde mere ved at skære en plastik kant af inde i pumpen. Er der nogen der kan huske noget om det, for så vil jeg vide hvordan man gør
MVH
Kasper
Fordi kransen, begrænset hvor meget vand der kan få lov at pasere, ved at fjerne den, får vandet letter ved at blive presset igennem, derved stiger ydelse.Alexcpdk skrev:hvordan dælten kan dette få den til at yde mere ? selve roteren køre vel ikke hurtigere af den grund ?
Det kunne da være nice at få bekraftet, hvis det er rigtig. For så vil jeg da gøre det på den anden 6045, som jeg harStarF skrev:Ifølge en tråd på reefcentral hvor folk har snakket med tunze, bekræfter de at det ikke ødelægger garantién på motoren.
Alle nanoerne har samme størrelse ja.Nicki Henriksen skrev:Er 6025 og 6045 lige store?!
Ja det siger jeg også. Ellers synd da jeg godt gad have sådan enCarsten skrev:Det ser lidt for teknisk ud til at jeg ville turde gå igang med det.
- Samme princip som denne:Marco R skrev:Ja det siger jeg også. Ellers synd da jeg godt gad have sådan enCarsten skrev:Det ser lidt for teknisk ud til at jeg ville turde gå igang med det.
Ja jeg ved det Flemming, men det er alt for dyrt i mine øjneWilliam Jr skrev:- Samme princip som denne:Marco R skrev:Ja det siger jeg også. Ellers synd da jeg godt gad have sådan enCarsten skrev:Det ser lidt for teknisk ud til at jeg ville turde gå igang med det.
Desværre en lidt pebret sag, men kan varmt anbefales