Koral-tyv
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2200 København N
- Geografisk sted: nørrebro
Koral-tyv
Købte idag nogle små ricordea florida skiver. de har ligget fint på bunden hele dagen. Men her til aften efter lyset slukkede var to af dem pludselig pist væk. Har søgt med lys og lygte....
Hvem er synderen?
Har pistolreje i alliance med Cryptocentrus cinctus, en enkelt eremit,en enkelt Lysmata debelius, 4 grøn chromis og en Oxycirrhites typus
er der nogen af dem der har interesse i ricordeaer?
Mvh
Troels
Hvem er synderen?
Har pistolreje i alliance med Cryptocentrus cinctus, en enkelt eremit,en enkelt Lysmata debelius, 4 grøn chromis og en Oxycirrhites typus
er der nogen af dem der har interesse i ricordeaer?
Mvh
Troels
210 liter 70Bx60Dx50H, Skimz Monzter SM121, Maxspect Razor 120, Tunze 6015/6025mod
- jthyge
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 8543 Hornslet
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Søby, Hornslet.
- Kontakt:
Re: Koral-tyv
De trækker sig ofte sammen til små knolde om natten. Så måske de to har trukket sig sammen, og bliver dækket af de andre, så du ikke kan se dem?
Men eller som Hougaard skriver, så slipper de stenen hvis de ikke er tilfredse med bla. cirkulation.
Men eller som Hougaard skriver, så slipper de stenen hvis de ikke er tilfredse med bla. cirkulation.
Jesper Thygesen - 86 liters Nano
Min Blog om Akvariet!
www.varmkaffe.dk - Blog om hus og have på landet.
Min Blog om Akvariet!
www.varmkaffe.dk - Blog om hus og have på landet.
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 18
de har ikke siddet på sten eller noget andet, bare 3 individuelle fragmenter...men jeg hælder da også mest til at de er blæst ind i stensætningen....bare mærkeligt at de først gør det efter 10 timer...
210 liter 70Bx60Dx50H, Skimz Monzter SM121, Maxspect Razor 120, Tunze 6015/6025mod
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Det er helt naturligt, om natten trækker de sig sammen og bliver derfor højere hvilket gør dem mere udsatte for strøm.
-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8520 Lystrup
- Saltvand siden?: 2006
Jeg mistede engang 6 florida skiver før jeg fandt synderen. En stor pelskrabbe, med en halv ricordeaskive inde hos sig i hulen...
SPS : Stability provides succes
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 18
Ha...
fandt sgu lige en af skiverne i stensætningen...den lå der hvor pistolrejen smider en masse småsten og hvad den ellers finder...
Den var en anelse medtaget efter en måned i skyggerne men stadig med farve osv....kunne da være sjovt hvis den blev flot igen!!!
Pistolreje=tyv og rodehovede!
fandt sgu lige en af skiverne i stensætningen...den lå der hvor pistolrejen smider en masse småsten og hvad den ellers finder...
Den var en anelse medtaget efter en måned i skyggerne men stadig med farve osv....kunne da være sjovt hvis den blev flot igen!!!
Pistolreje=tyv og rodehovede!