Hvor køber man acryllim?
- bio
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7323 Give
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Givskud
- Kontakt:
Hvor køber man acryllim?
Som overskriften siger, hvor kan man købe acryllim? Jeg er igang med at lave et nyt tråd hjul til min skummer, men det plastik der er brugt i rotoren og den plade "plastik" jeg havde stående var åbenbart ikke PVC som jeg troede, det kan i hvert fald ikke limes så det holder med PVC lim, jeg har også forsøgt med sekundlim og kontaktlim, men det virker overhovedet ikke, så var PVC limen alligevel bedre. Jeg tror acryllim kan gøre det, men jeg ved ikke hvor jeg skal købe det...
Mvh Lasse
Biolog, Nordic Reef
Biolog, Nordic Reef
- Munthe
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 2650 Hvidovre
- Saltvand siden?: 1979
- Geografisk sted: Hvidovre/Thailand
Re: Hvor køber man acryllim?
Er det denne du tænker på ?.http://www.slojd-detaljer.dk/pslweb/pro ... deptid=177
Mit ferskakvarium 877 liter weisglas i front sump 2x112 liter.
- Stillhoff
- Foxface
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 2680 Solrød Strand
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Solrød strand
2-komponent plastik lim virker normalt for mig.
Den jeg bruger er hvid i den ene side og mat-gul i den anden men, der findes jo et hav af dem.
Den jeg bruger er hvid i den ene side og mat-gul i den anden men, der findes jo et hav af dem.
450l indbygget
Hej lasse, får et par tuber acrifix 192 hjem i næste uge, du kan købe en af mig hvis det er.bio skrev:Som overskriften siger, hvor kan man købe acryllim? Jeg er igang med at lave et nyt tråd hjul til min skummer, men det plastik der er brugt i rotoren og den plade "plastik" jeg havde stående var åbenbart ikke PVC som jeg troede, det kan i hvert fald ikke limes så det holder med PVC lim, jeg har også forsøgt med sekundlim og kontaktlim, men det virker overhovedet ikke, så var PVC limen alligevel bedre. Jeg tror acryllim kan gøre det, men jeg ved ikke hvor jeg skal købe det...
- Anette
- Dragefisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8700 Horsens
- Geografisk sted: Horsens
Hvis det er acryl komponenter kan du også lave det selv af acetone og små stykker acryl. Vi lavede en overløbskasse på den måde - det virkede fint.bio skrev:Som overskriften siger, hvor kan man købe acryllim? Jeg er igang med at lave et nyt tråd hjul til min skummer, men det plastik der er brugt i rotoren og den plade "plastik" jeg havde stående var åbenbart ikke PVC som jeg troede, det kan i hvert fald ikke limes så det holder med PVC lim, jeg har også forsøgt med sekundlim og kontaktlim, men det virker overhovedet ikke, så var PVC limen alligevel bedre. Jeg tror acryllim kan gøre det, men jeg ved ikke hvor jeg skal købe det...
Mvh Anette og Kristoffer
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Hvad er det helt præcist du vil lime ?
- bio
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7323 Give
- Geografisk sted: Givskud
- Kontakt:
Mange tak for alle budene. Jeg har fjernet skovlbladene på rotoren og ville så gerne lime en plastskive på til at spænde tråden fast på, det er limningen mellem plastskiven og rotoren jeg ikke kan få til at holde...
Mvh Lasse
Biolog, Nordic Reef
Biolog, Nordic Reef