Har lige lovet John at opdatere tråden, som sagt sælges Koraller og Fisk (jaja der kommer også fisk) fra Torsdag d. 17.12. kl 15,00. Selvfølgelig er jeg selv i Sharm på denne dag og kan ikke deltage i fornøjelsen

kan se han samarbejder med websteen som har snydt flere herinde jeg bestilte noget for over 2 måneder siden og har overført pengene men intet fået fik kontakt med websteen en gang og fik at vide det ville komme ugen efter men det gjorde det ikjthyge skrev:http://www.johnssaltvandsfisk.dk/
aaarh... det er da mig Hansrøntved skrev:John snyder ingen! Jeg har kendt ham i over 15 år, og han er et af de ærligste mennesker jeg kender
gentager igenrøntved skrev:John snyder ingen! Jeg har kendt ham i over 15 år, og han er et af de ærligste mennesker jeg kender
Hvis du ikke kender manden burde du så ikke have ladet være med at lave et indlæg hvor du gætter på at manden muligvis snyder folk?skjoldan skrev:gentager igenrøntved skrev:John snyder ingen! Jeg har kendt ham i over 15 år, og han er et af de ærligste mennesker jeg kender
ok men som sagt så kender jeg jo ik john men kun lars
Bruno skrev:Hvis du ikke kender manden burde du så ikke have ladet være med at lave et indlæg hvor du gætter på at manden muligvis snyder folk?skjoldan skrev:gentager igenrøntved skrev:John snyder ingen! Jeg har kendt ham i over 15 år, og han er et af de ærligste mennesker jeg kender
Ja det er da' total knald i roen!!Bruno skrev:Hvis du ikke kender manden burde du så ikke have ladet være med at lave et indlæg hvor du gætter på at manden muligvis snyder folk?skjoldan skrev:gentager igenrøntved skrev:John snyder ingen! Jeg har kendt ham i over 15 år, og han er et af de ærligste mennesker jeg kender
peder skrev:Hvis du nu havde søgt lidt på siden her om John, inden du gjorde ham til medsvoren med en som du føler dig snydt af, ville du ha' haft meget svært ved at finde nogen som har sagt noget negativt om John. Så måske sku du overveje at tænke før du taler!!, og hold websteen.dk ude af denne tråd da det ikke har relevans her, der er jo en anden tråd du kan brokke dig i!!.
- At hjælpe folk??skjoldan skrev:siger jo bare det så ud som om han samarbejder med en som snyder folk slap dog af siger jo også i mit første indlæg jeg ikke ved hvordan john er læs dog hvad jeg skriver men skriver bare folk skal passe på det er sku da ok at prøve og hjælpe folk men ok så gå i ind hos websteen.dk og lav en handel jeg gider ikke advare jer så bare lav en handel der lars er så god at handle med
not
peder skrev:Hvis du nu havde søgt lidt på siden her om John, inden du gjorde ham til medsvoren med en som du føler dig snydt af, ville du ha' haft meget svært ved at finde nogen som har sagt noget negativt om John. Så måske sku du overveje at tænke før du taler!!, og hold websteen.dk ude af denne tråd da det ikke har relevans her, der er jo en anden tråd du kan brokke dig i!!.
- Eneste problem her er at der ikke er for 5 øre hold i dine konspirations teorier...skjoldan skrev:peder skrev:Hvis du nu havde søgt lidt på siden her om John, inden du gjorde ham til medsvoren med en som du føler dig snydt af, ville du ha' haft meget svært ved at finde nogen som har sagt noget negativt om John. Så måske sku du overveje at tænke før du taler!!, og hold websteen.dk ude af denne tråd da det ikke har relevans her, der er jo en anden tråd du kan brokke dig i!!.
sådan noget pis du skriver for jeg fandt da heller ik noget dårligt herinde om websteen før jeg handlede der så det kan man da ik bruge til noget og havde jeg ik skrevet om websteen var der garanteret flere der ville blive snydt af ham ( det er der nok alligevel)
og det med john side jeg sagde jo bare folk sku passe på
at i så kun har gode oplevelser med ham er jo kun godt så skriv dog det istedet for at svine folk til som forsøger at hjælpe men ok en anden gang måå folk sku bare miste deres penge jeg gider ik prøve at hjælpe her mere når man bliver haglet sådan ned for at prøve at hjælpe
Hvor meget hjælp er der i at du siger, at man skal passe på en person som du TROR snyder folk?skjoldan skrev:peder skrev:Hvis du nu havde søgt lidt på siden her om John, inden du gjorde ham til medsvoren med en som du føler dig snydt af, ville du ha' haft meget svært ved at finde nogen som har sagt noget negativt om John. Så måske sku du overveje at tænke før du taler!!, og hold websteen.dk ude af denne tråd da det ikke har relevans her, der er jo en anden tråd du kan brokke dig i!!.
sådan noget pis du skriver for jeg fandt da heller ik noget dårligt herinde om websteen før jeg handlede der så det kan man da ik bruge til noget og havde jeg ik skrevet om websteen var der garanteret flere der ville blive snydt af ham ( det er der nok alligevel)
og det med john side jeg sagde jo bare folk sku passe på
at i så kun har gode oplevelser med ham er jo kun godt så skriv dog det istedet for at svine folk til som forsøger at hjælpe men ok en anden gang måå folk sku bare miste deres penge jeg gider ik prøve at hjælpe her mere når man bliver haglet sådan ned for at prøve at hjælpe
som skrevet allerede i andet indlæg så se lige tomlen op ved john siger jo ikke han er dårlig men det kan man åbenbart ikke fatte herindeskjoldan skrev:ok men som sagt så kender jeg jo ik johnmen kun lars
Hvad du ikke syntes at have fattet (!) for at anvende en term af dig selv... Så er det at John for at tro det bedste har ladet Web Steen promovere artikler på sit site!!skjoldan skrev:som skrevet allerede i andet indlæg så se lige tomlen op ved john siger jo ikke han er dårlig men det kan man åbenbart ikke fatte herindeskjoldan skrev:ok men som sagt så kender jeg jo ik johnmen kun lars
Lars har vist nok 3 brugere på SF, da computeren på hospitalet ikke kunne logge på hans originale. Så det kunne være en grund?klaus meyland skrev:ikke at jeg vill kommentere på diverse service og moral, da jeg ikke har hanlet med nogen af dem i flere år.
jeg vil bare lige fortælle at at sten var røget på hospitalet sidst jeg snakkede med ham, det er nogle måneder siden. jeg har også for et par måneder siden sendt ham en pb.omkring noget ligegyldigt denne pb er ikke læst endnu kan jeg se.