blødkoral
- Johnny k
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 2600 Glostrup
- Saltvand siden?: 2005
blødkoral
Hej alle sammen
Jeg har et problem og håbet at der nogen det kan hjælpe.
Jeg har nu fået købt en del skiveanemoner og stenkoraler og en klovnfisk anemone og de står rigtige flotte og har haft dem i ca. 2 måneder tid nu.
MEN MEN nu kommer det!!
Jeg købte også en blødkoral, men der gik 3 dage så begyndte den at dø, og 2 dage efter var den væk
Og jeg har nu prøvet at købe 5 stk. efterfølgerne med 1 uge imellem
1 kenya træ
1 xenia
3 sarcophyton
alle døde efter 1 uge
jeg har spurgt både i KLOVNFISKEN og AKVARIE UDSTYR. der er ikke nogen der kan svare på det, så jeg håber der er nogen her der kan svare på det
johnny
Jeg har et problem og håbet at der nogen det kan hjælpe.
Jeg har nu fået købt en del skiveanemoner og stenkoraler og en klovnfisk anemone og de står rigtige flotte og har haft dem i ca. 2 måneder tid nu.
MEN MEN nu kommer det!!
Jeg købte også en blødkoral, men der gik 3 dage så begyndte den at dø, og 2 dage efter var den væk
Og jeg har nu prøvet at købe 5 stk. efterfølgerne med 1 uge imellem
1 kenya træ
1 xenia
3 sarcophyton
alle døde efter 1 uge
jeg har spurgt både i KLOVNFISKEN og AKVARIE UDSTYR. der er ikke nogen der kan svare på det, så jeg håber der er nogen her der kan svare på det
johnny
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Ja det lyder da trist !
Har du målt dine vandværdier ? Det kunne jo tænkes at dit nuværende indhold der bestemt ikke er sart har vendet sig til noget skidt !
Har du målt dine vandværdier ? Det kunne jo tænkes at dit nuværende indhold der bestemt ikke er sart har vendet sig til noget skidt !
Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Hvormeget har du kommet i? Og i hvormeget vand?? Hvad er værdien??
Hvad med Ph+Kh
Xenia kan du ikke rigtigt regne med, den kan stå flot den ene dag, og næste er den bare væk.
Blødkoral, hvad er det for en karl?? en af de røde/orange/gule og hvide??
Hvis ja, så er det heller ikke underligt at den er død, det gør de alle, blot ikke så hurtigt, var normalt nogle måneder.
Keniatræer(Capnella) og Sacrophyton, derimod er normalt ret hårdføre, så noget er helt galt.
Har du prøvet at skifte noget vand??
Hvad med Ph+Kh
Xenia kan du ikke rigtigt regne med, den kan stå flot den ene dag, og næste er den bare væk.
Blødkoral, hvad er det for en karl?? en af de røde/orange/gule og hvide??
Hvis ja, så er det heller ikke underligt at den er død, det gør de alle, blot ikke så hurtigt, var normalt nogle måneder.
Keniatræer(Capnella) og Sacrophyton, derimod er normalt ret hårdføre, så noget er helt galt.
Har du prøvet at skifte noget vand??
- Johnny k
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 2600 Glostrup
- Saltvand siden?: 2005
Det samme siger de i akvarie udstyr og klovnfisken.
Thomas i klovnfisken har prøvet at snakke med nogen i tyskland om det, de siger at de har hørt det før men kan ikke give nogen rigtig svar, andet en at vente og se med tiden hvad der sker.
Jeg håbet at der var nogen her der kunne give et svar
johnny
Thomas i klovnfisken har prøvet at snakke med nogen i tyskland om det, de siger at de har hørt det før men kan ikke give nogen rigtig svar, andet en at vente og se med tiden hvad der sker.
Jeg håbet at der var nogen her der kunne give et svar
johnny