Jeg skal have udviddet min sump men er nødt til at samle 2 akvarier da jeg ikke kan få et på den rigtige størrelse ind hvor det skal stå, men mit spørgsmål er så hvordan samler jeg de 2 akvarier der skal bare være gennemgang til 3500L i timen nogle gode ideer?????
Bor 2 gode huller i hver og lim noget PVC rør imellem
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Tror godt du blot kan lime det i med silikone - det havde jeg gjort !!
Det er jo blot med at få det afstivet lidt således det ikke kan rykkes løst !
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
at 2 akvarier ikke skulle kunde holde sammen hved at lime det sammen lyder i mine ører totalt ulogisk. hvor stor fuge er der rundt i kanten af et akvarium???? hvis det kan holde hvor meget merer skulle 2 glasplader med en masse cilikone så ikke kunde holde, jeg tror at hvis det ikke holder så er det for de vedkommende ikke har ranset ordentligt efter før man har limet det.
jeg vil holde på at den billigste og nemmeste løsning ville værer at bårer 2 storer huller og så lime skidet sammen.
Jeg vil give give Kim ret. Der er nok større chance for at 2 tankgennemføringer bliver utætte end løsningen med at lime dem sammen. Jeg ville uden tvivl, lime de 2 akvarier sammen.