http://cgi.ebay.de/Druck-Zeolithfilter- ... .m14.l1262
Hvis jeg bestiller denne vare direkte fra siden der, skal jeg så betale told og moms osv? Og er det sikkert nok at handle der, jeg har nemlig ikke handlet der før.
Bestiling af denne reaktor?
- StarF
- Rev haj
- Reactions: 0
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Støvring
Re: Bestiling af denne reaktor?
hvis den sendes fra tyskland, skal der ikke moms og told på, da det er ingen for EU. Ebay er rimelig sikkert, har ihvertifalde aldrig oplevet at blive snydt der endnu, og har købt meget der.
- Carsten
- Rev haj
- Reactions: 10
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Re: Bestiling af denne reaktor?
Nu er det svært at svare på en forhandler som ingen har brugt før, men der er nogle lede tråde som du kan gå efter.
I øverte højre hjørne, står der 264 (stjerne) og 100% det betyder at han har solgt 264 varer og han har fået en 100% positiv"entwertung" bedømmelse, så mon ikke også salg nummer 265 går glat igennem?
Når du betaler via paypal, så skal du lige oprette dig som bruger på både Ebay og paypal.
Gør det lige en dag eller 2 inden du vil købe. for ellers er din paypalkonto ikke aktiveret.
via paypal betaler du med plastikkort - Visa/Mastercard. Et almindeligt dankort eller hævekort duer ikke. Fordelen ved paypal er at hvis går noget galt med handlen får du pengene tilbage, du skal dog selv bede om dem.
Jeg har lavet flere hundrede handler på Ebay og via Paypal, og har aldrig haft nogen problemer.
Og da forhandleren ligger i EU så er der hverken told eller moms problemer.
eneste der kommer ekstra på er porto.
Der kunne det væreen fordel lige at skrive til ham og høre hvad det koster, blot så du har en ide om den endelige pris
I øverte højre hjørne, står der 264 (stjerne) og 100% det betyder at han har solgt 264 varer og han har fået en 100% positiv"entwertung" bedømmelse, så mon ikke også salg nummer 265 går glat igennem?
Når du betaler via paypal, så skal du lige oprette dig som bruger på både Ebay og paypal.
Gør det lige en dag eller 2 inden du vil købe. for ellers er din paypalkonto ikke aktiveret.
via paypal betaler du med plastikkort - Visa/Mastercard. Et almindeligt dankort eller hævekort duer ikke. Fordelen ved paypal er at hvis går noget galt med handlen får du pengene tilbage, du skal dog selv bede om dem.
Jeg har lavet flere hundrede handler på Ebay og via Paypal, og har aldrig haft nogen problemer.
Og da forhandleren ligger i EU så er der hverken told eller moms problemer.
eneste der kommer ekstra på er porto.
Der kunne det væreen fordel lige at skrive til ham og høre hvad det koster, blot så du har en ide om den endelige pris
-
- Rev haj
- Reactions: 0
- 16
- Postnummer: 5000 Odense C