Ja sendte en mail tidligere idag, Dog efter lukketid.
Så håber da jeg får et svar imorgen. Men so far, har det kun været halvdelen af de mails jeg har sendt som jeg har fået svar på
Syns bare det rigtig ærgeligt når man går og venter og glæder sig til ens vare kommer. Og der så mangler noget.
>
0
Livet er simpelt - Man træffer beslutninger og ser sig ikke tilbage!
Jeg mener sågar at det er elendig service at en forhandler kun sender en lille del af dine vare uden at give lyd eller mail fra sig. Men så ved du jo hvor du ikke skal handle næste gang der skal shoppes....
Af udenlandske forhandlere som altid har ydet en kanon service i de tilfælde jeg har handlet med butikker i udlandet er denne forhandler som jeg varmt kan anbefale:
Lord Mike skrev:Jeg mener sågar at det er elendig service at en forhandler kun sender en lille del af dine vare uden at give lyd eller mail fra sig. Men så ved du jo hvor du ikke skal handle næste gang der skal shoppes....
Det syns jeg bestemt også. Fair hvis de ikke har tiden til at besvare hver eneste mail promte. Men lige at informere mig om evt ændringer og forsinkelser ville være på sin plads.
Dog skal jeg ikke kunne sige om det er en fejl fra GLS evt, Som også for et anfald at et møgfald imorgen så snart de åbner. Da jeg tidligere kom hjem og så den lampe jeg nu har modtaget bare stod lænet op af døren. (Bor i lejlighed (Opgang med mange andre beboere)) Så har jo ikke den fjerneste anelse om den anden lampe evt er blevet stjålet, hvis de begge er blevet leveret
>
0
Livet er simpelt - Man træffer beslutninger og ser sig ikke tilbage!
Lord Mike skrev:Jeg mener sågar at det er elendig service at en forhandler kun sender en lille del af dine vare uden at give lyd eller mail fra sig. Men så ved du jo hvor du ikke skal handle næste gang der skal shoppes....
Det syns jeg bestemt også. Fair hvis de ikke har tiden til at besvare hver eneste mail promte. Men lige at informere mig om evt ændringer og forsinkelser ville være på sin plads.
Dog skal jeg ikke kunne sige om det er en fejl fra GLS evt, Som også for et anfald at et møgfald imorgen så snart de åbner. Da jeg tidligere kom hjem og så den lampe jeg nu har modtaget bare stod lænet op af døren. (Bor i lejlighed (Opgang med mange andre beboere)) Så har jo ikke den fjerneste anelse om den anden lampe evt er blevet stjålet, hvis de begge er blevet leveret
Hvis det ikke var for at du havde sendt en mail til sælger om den manglende wire, havde du blot om 14 dage kunne påstå at du intet havde modtaget. Så havde det være hans og GLS's problem. De plejer jo at skulle have kvittering for modtagelsen.. Og den har de jo logisk ikke fået.
Har netop lige fået svar. Og han er i fuld gang med at undersøge sagen, og undskyldte rigtig meget.
Han lovede mig et svar senest imorgen. Så nu håber jeg på det bedste
>
0
Livet er simpelt - Man træffer beslutninger og ser sig ikke tilbage!
S1m0n skrev:Det syns jeg bestemt også. Fair hvis de ikke har tiden til at besvare hver eneste mail promte. Men lige at informere mig om evt ændringer og forsinkelser ville være på sin plads.
Dog skal jeg ikke kunne sige om det er en fejl fra GLS evt, Som også for et anfald at et møgfald imorgen så snart de åbner. Da jeg tidligere kom hjem og så den lampe jeg nu har modtaget bare stod lænet op af døren. (Bor i lejlighed (Opgang med mange andre beboere)) Så har jo ikke den fjerneste anelse om den anden lampe evt er blevet stjålet, hvis de begge er blevet leveret
Det samme skete da jeg fik min ATI Powermodule leveret fra DPD. Den stod også bare i opgangen
Lader til jeg nu har fået kontakt med en der ved hva han snakker om nu.
Han undskyldte mange gange. Og ville sørge for der røg en ny lampe afsted med det samme. Incl de manglende wire.
Derudover ville han sende en lille ekstra ting med til saltvands brug. Hva det så kan være bliver en overraskelse
>
0
Livet er simpelt - Man træffer beslutninger og ser sig ikke tilbage!
S1m0n skrev:Lader til jeg nu har fået kontakt med en der ved hva han snakker om nu.
Han undskyldte mange gange. Og ville sørge for der røg en ny lampe afsted med det samme. Incl de manglende wire.
Derudover ville han sende en lille ekstra ting med til saltvands brug. Hva det så kan være bliver en overraskelse
S1m0n skrev:Lader til jeg nu har fået kontakt med en der ved hva han snakker om nu.
Han undskyldte mange gange. Og ville sørge for der røg en ny lampe afsted med det samme. Incl de manglende wire.
Derudover ville han sende en lille ekstra ting med til saltvands brug. Hva det så kan være bliver en overraskelse
...sikkert en kopfuld fra skummeren!
Hehe, Håber jeg dog ikke
>
0
Livet er simpelt - Man træffer beslutninger og ser sig ikke tilbage!