Den er jo ikke helt ren, og der vil jeg gerne rense den, men hvad vil være godt at bruge?
Rengøringsmiddel indeholdcer jo en masse kemikalier, men hvad med eddike f.eks.?
Gode råd modtages med tak!

/Sylvest
Jeg tror ikke jeg har brugt rengøringsmiddel til den, men er ikke helt 100%AndersGS skrev:Hvis den ellers er "ubrugt" og der kun har været ferskvand i, så kan du sagtens nøjes med blot at skylle den ren.
Det var faktisk en rigtig god idé med en foderspand Henrik.Musiker skrev:Har bemærket at de sorte helt nye bajler/spande kan give det første vand man hælder i dem en olieagtig overflade (regnbuefarverne), men om det er væk efter en skyldning eller om det overhovedet er skadeligt har jeg ikke tænkt over..
Mvh
Henrik
Ps. Jeg bruger en foderspand til hundefoder (30L) til vandskift og 25L dunke beregnet til drikkevand til mit osmosevand..
Musiker skrev:Har bemærket at de sorte helt nye bajler/spande kan give det første vand man hælder i dem en olieagtig overflade (regnbuefarverne), men om det er væk efter en skyldning eller om det overhovedet er skadeligt har jeg ikke tænkt over..
Mvh
Henrik
Ps. Jeg bruger en foderspand til hundefoder (30L) til vandskift og 25L dunke beregnet til drikkevand til mit osmosevand..