Som overskriften siger, så finder jeg fragmenter af pocillopora rundt omkring i akvariet. Moderkorallen står oppe midt i akvariet, så hvordan kan det gå til???
Har blandt andet fundet et på silikonefugen bagerst i akvariet og et på siden af min stenopsætning, hvor der aldrig har stået stenkoraller før. Troede egentligt ikke der var nok lys der, men de står begge flot..
Kan det være æg eller noget i den dur der gør at de spreder sig?
Finder fragmenter af pocillopora rundt omkring i akvariet??
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2630 Taastrup
- Saltvand siden?: 2009
Re: Finder fragmenter af pocillopora rundt omkring i akvariet??
hvis du vil af med en af dem siger du bare til 

- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Det kan det sagens være. Det er set før.Daniel1 skrev:Som overskriften siger, så finder jeg fragmenter af pocillopora rundt omkring i akvariet. Moderkorallen står oppe midt i akvariet, så hvordan kan det gå til???
Har blandt andet fundet et på silikonefugen bagerst i akvariet og et på siden af min stenopsætning, hvor der aldrig har stået stenkoraller før. Troede egentligt ikke der var nok lys der, men de står begge flot..
Kan det være æg eller noget i den dur der gør at de spreder sig?
Er der en gang hvor din skummer har været gået amok? og vandet haft en tåget tone?
- Nolan
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8970 Havndal
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Demstrup
Pocillopora er kendt for fænomenet "polyp bail-out".
Den kan smide en stak polypper, som så kan sætte sig fast et andet sted. Det trigges normalt af stress.
Det kan evt. være dette, som er sket ?
/Kim
Den kan smide en stak polypper, som så kan sætte sig fast et andet sted. Det trigges normalt af stress.
/Kim
- Daniel1
- Naso kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 2450 København SV
[quote="Nolan"]Pocillopora er kendt for fænomenet "polyp bail-out".
/Kim[/quote]
Ja, det kunne det måske godt. det lyder sandsynligt
/Kim[/quote]
Ja, det kunne det måske godt. det lyder sandsynligt
- Daniel1
- Naso kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 2450 København SV
[quote="Carsten"][quote="Daniel1"]Som overskriften siger, så finder jeg fragmenter af pocillopora rundt omkring i akvariet. Moderkorallen står oppe midt i akvariet, så hvordan kan det gå til???
Kan det være æg eller noget i den dur der gør at de spreder sig?[/quote]
Det kan det sagens være. Det er set før.
Er der en gang hvor din skummer har været gået amok? og vandet haft en tåget tone?[/quote]
det synes jeg ikke jeg har lagt mærke til
Kan det være æg eller noget i den dur der gør at de spreder sig?[/quote]
Det kan det sagens være. Det er set før.
Er der en gang hvor din skummer har været gået amok? og vandet haft en tåget tone?[/quote]
det synes jeg ikke jeg har lagt mærke til