Hvad skal jeg lime sten sammen med?
-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 3600 Frederikssund
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: 3600 Frederikssund
Hvad skal jeg lime sten sammen med?
Står og skal til at lave en søjle snart af døde levende sten. Har læst diverse tråde om hvad jeg kan bruge til at lime stenene sammen med, men er ikke rigtig blevet klogere..... Så mit spørgsmål er: Kan jeg bruge pu lim fra en alm flügger forretning? Eller er der andet der er bedre at bruge?
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2300 København S
- Geografisk sted: Ørestaden
Re: Hvad skal jeg lime sten sammen med?
Jeg har lavet en søjle som forsøg på ved at bruge en stang fra en persienne. Det virker super og så har jeg blot brugt lidt almindelig hvid fliseklæb til at dække det til i overgangene.
Det er drønstabilt og kan anbefales. Hele min stensætning i det nye avkarie er også bygget op på denne måde. Stængerne koster 30kr for 2 stk i JYSK.
/HerrO
Det er drønstabilt og kan anbefales. Hele min stensætning i det nye avkarie er også bygget op på denne måde. Stængerne koster 30kr for 2 stk i JYSK.
/HerrO
Jeg har brugt PVC rør og Deltec lim til mine søjlerminimalmartin skrev:Står og skal til at lave en søjle snart af døde levende sten. Har læst diverse tråde om hvad jeg kan bruge til at lime stenene sammen med, men er ikke rigtig blevet klogere..... Så mit spørgsmål er: Kan jeg bruge pu lim fra en alm flügger forretning? Eller er der andet der er bedre at bruge?
MVH
-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 3600 Frederikssund
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: 3600 Frederikssund
Ok. Altså helt alm fliseklæb? Hvad med pu lim, er det stærkt nok til at lime sten sammen med?HerrO skrev:Jeg har lavet en søjle som forsøg på ved at bruge en stang fra en persienne. Det virker super og så har jeg blot brugt lidt almindelig hvid fliseklæb til at dække det til i overgangene.
/HerrO