Hvilken spænende dyr kan man havde i et RSM?

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Besvar
Brugeravatar
iceMD
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
17
Postnummer: 9210 Aalborg SØ
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Aalborg SØ

Hvilken spænende dyr kan man havde i et RSM?

Indlæg af iceMD »

hey :biggrin:
efter mit "store" 325l akvarie gik i leg blev jeg nød til at flytte indholdet over i mit gamle rsm som egentligt var til salg, og nu der jeg er ved at havde ordnet mit 325l akvarie og snart skal til at havde alt deroveri igen, ser jeg at brugt prisen for et rsm er helt nede i 2000kr, så jeg har besluttet mig for at beholde akvariet og bruge det til speciel fisk :T

Men så kommer mit spørgsmål:
hvilket dyr syntes i er spændende? det skulle kunne være i mit rsm(130l) det bliver med original skummer og pumper(måske en ekstra pumpe).

jeg har selv overvejet:
blægsprutter(er de ikke meget sky, kan de overhovedet gå i 130l?)
muræner(igen er de ikke meget sky?)
søheste(syntes egentligt akvariet passer perfekt til søheste, pågrund af lav cirkulation, men er de nemme at passe?)

det var bare mine egne ide'er :beer: nu det tid til at i kommer med nogle, og også gerne input om hvorfor i syntes lige det dyr passer perfekt til akvariet :GO
micogmaj
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
17
Postnummer: 2500 Valby
Geografisk sted: Valby

Re: Hvilken spænende dyr kan man havde i et RSM?

Indlæg af micogmaj »

hej

jeg har både sorte og alm.klovnfiske + blå palet, gul kirug og en anden små fisk....

som teknik, har jeg 2 stk tunze 6025 + tunze 9002 skummer og så har jeg smidt toppen af og hængt et 1x150 watt hqi + 2x 24 watt T5...

skifter ofte vand + dvs sporstoffet...

..der kommer billeder af mit akv senere.... :y
En gang saltvand, altid saltvand ......
Brugeravatar
iceMD
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
17
Postnummer: 9210 Aalborg SØ
Geografisk sted: Aalborg SØ

Re: Hvilken spænende dyr kan man havde i et RSM?

Indlæg af iceMD »

tak, for svaret micogmaj :GO men jeg tænker nu mere på mere speciele dyr som jeg ikke kan havde til at gå sammen med mine andre fisk i mit 325l :beer: har forresten også hørt om nogle krapper der gik rundt med små anemoner de så brugte til at brande deres bytte med, er der nogle der ved hvad det er for en fætter? :T
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"