HQI tænder og slukker hele tiden ????
Min hqi lampe slukker lidt efter tænder den igen ,så går der lidt sår gør den det igen nogen ide´r
Er det pærene der bruger mere strøm når de ældes så træfferen ikke kan følge med ?
- TJ FTF
- Eremit krebs
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9830 Tårs
- Geografisk sted: Nordjylland
- Kontakt:
Tim Jensen
530 l Saltvand
+
112 l Saltvand
530 l Saltvand
+
112 l Saltvand
- herzberg
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
Re: HQI tænder og slukker hele tiden ????
Ja, lyder som om din ballast er defekt
Tror bestemt ikke pærene bruger mere strøm med alderen. Du kan nok være rimelig sikker på at din brænder står af inden ret længe hvis du lader den blive ved med at tænde og slukke.

Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
- Holst
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6800 Varde
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Varde
Re: HQI tænder og slukker hele tiden ????
det er nok din ballast.
Ved ikke om der på sådan en kan sidde en Thermisk udkobling, så slukker den når den blir for varm og tænder igen når den er kold nok.. Muligheden foreligger.
Men sådan en blir varm og ting der blir varme er mere udsat og går ofte i stykker.
Hva er det for en ? Måske kan der findes et datablad på den
Ved ikke om der på sådan en kan sidde en Thermisk udkobling, så slukker den når den blir for varm og tænder igen når den er kold nok.. Muligheden foreligger.
Men sådan en blir varm og ting der blir varme er mere udsat og går ofte i stykker.
Hva er det for en ? Måske kan der findes et datablad på den
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.