Den virker fint og er jo dejlig billig. Mit problem er, at ledningerne ikke sidder ordentlig fast. Det er en såkaldt "push-lock" dvs. man skubber bare ledningerne i nogle huller, og så skulle de gerne sidde fast - det gør de så bare ikke Jeg har afisoleret ca. 8-9mm.
jeg har selv de samme ballaster, og har ikke haft det problem, men hvor tykke er ledningerne, jeg vil mene det vil være en fordel lige at give ledningerne lidt loddetin så de bliver mere stive så de sidder bedre fast. hvis de er for tynde kan der være et lille problem
nu kan jeg ikke lige komme til min egen, men jeg mener at der skal afisoleres lidt mere end 8-9 mm,
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Jeg har også sådan et par forkoblinger, og vil give dig helt ret i at det er svært at få en ordenlig forbindelse.
Jeg har valgt at bruge monteringsledning, så kobberet er stift.
Det kan lade sig gøre, men du komer nok til at forsøge nogle gange før end det lykkes.
Blød ledning ville jeg aldrig bruge, for jeg ved at det kan være svært at få en ordenlig forbindlese.
enig med Carsten, har selv brugt monteringsledning, det gør tingene lidt lettere
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier