Så kom skummeren igang igen torsdag

Det viste sig dog at det var magen til det gamle nålehjul, det jeg fik fra Mrutzek, så nu gælder det sgu om at være forsigtig i fremtiden.

Apropos Mrutzek, ( som i dette tilfælde var langt hurtigst med service ) Jeg havde i første omgang kontaktet Mrutzek, da det så viste sig at Royal-exklusive ville sende den rigtige del ( dog først når de kunne se en IBAN pengeoverførsel som tager flere dage..)
bestilte jeg ved dem og skrev til Mrutzek at jeg havde fundet en løsning, hvilket de besvarede med tak og held og lykke,- da jeg så tjekker min mail Tirsdag, viser det sig at Mrutzek skriver de har modtaget reserve delen, og i en anden mail at den nu er afsendt. Jeg skynder mig så at ringe til Mrutzek og får fat i Michael, der ikke kan forstå problemet og ikke kan huske jeg skrev at der var fundet en løsning

( selvom han selv stod som afsender af ovenstående tak og held...

) Han kunne intet gøre da den var afsendt. Da jeg så spørger hvordan jeg skal betale for reservedelen, kontooverførsel e.lign. - svarer han at han har sendt en invoice, som på dansk er faktura. Hmm

Heldigvis får jeg samme dag brev fra banken om at min overførsel til Royal-... er på deres konto dagen efter, den 27/5, så onsdag morgen får jeg fat i dem dernede pr. telefon og forklarer dem problemet, de vil så sende pengene retur - så det var jo heldigt
Betalingen for nålehjulet er også lidt tricky. Det viser sig da jeg er inde på Netbank at der er overført penge til Mrutzek i Tyskland, denne overførsel har de SELV været inde og trække, åbenbart da de har mit kontonr. fra tidligere indkøb, men hvordan faen de kan gøre det, undrer mig en del. De skal jo selvfølgelig ha deres penge, men ligefrem at hæve dem selv, troede jeg ikke kunne lade sig gøre.
Deltec 576 L.
Hilsen Flemming.